onsdag, december 17, 2008

Årets julklapp får vi till midsommar...

43 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Och börjar att gråta!!!!!

Elisabet. sa...

Men GRATTIS!! Och grattis till MORMOR Bettankax!!

Linda sa...

Elisabet: haha!!!! Inte ska du gråta! Vi är lyckliga förstår du :)
Jättelyckliga!

Anonym sa...

GRATTIS än en gång min underbara vän och GRATTIS Micke!! :)
Jag är så himla glad för er skull!!

Kramisar

Elisabet. sa...

Ja, men jag blir så GLAD för er skull .., ååå, så härligt det ska bli!! Och för mormor och morfar!

Moster Mjölgumpa sa...

Ett jättestort grattis!!!!!!!!!!

Mitt internet var lite segt så bilden kom inte upp direkt. Medan jag väntade på den så funderade jag på vad det kunde vara för julklapp. Något som skulle komma till midsommar? Det enda jag kom på var att ni kanske fått smultronplantor!

Linda sa...

Jenny: tack än en gång :)
Skönt att du kommit hem okej!
Kram

Elisabet: glädjetårar är vackra...

Moster Mjölgumpa: haha!! Ett litet smultron, ja tack!
Tack snälla :)

Bloggblad sa...

Åååååå, så härligt. Jag har väl haft en och annan misstanke när jag läst om ganska typiska humörsväningar... fast... å andra sidan... hm. Är jag gravid också, då kanske?

Nu ska vi hålla alla tummar medan du blir tjockare och tjockare!

Moster Mjölgumpa sa...

Nu kollade jag in Elisabets blogg. Vad hade hon lagt in för bild på inlägget som länkar till dig? Jo, ett smultron!

Lena sa...

SÅ ROLIGT!!!
Jag var också trött, då och fattade inget. Det hade jag inte blivit upplyst om.

Jättekramar!

Linda sa...

Bloggblad: precis det där pratade vi om häromdagen, att det säkert fanns de som räknat ut det redan :)
Och nu äntligen kan vi sjunga ut om det härliga :)

Moster Mjölgumpa: jag trodde du kom därifrån!! Helt otroligt!

Linda sa...

Panter: men jag mår egentligen jättebra! Jag gör verkligen det.
Men min sömn har varit konstig och det beror säkert på det här.
Det är faktiskt helt okej :)
Kramar!

Ingela sa...

Ååå vad kul! Nu fattar jag också det där med tröttheten. Men det går över, i alla fall har det gjort det för mej. Ända till slutet när det inte går att ligga ner bekvämt och det aldrig är stilla därinne.

Elisabet. sa...

Här kommer tips ...

http://ullamona.blogspot.com/2008/12/aahka-berttar.html

Anonym sa...

Ja, men ni förstår...detta är sååå roligt! Kan säga att det fällts glädjetårar här också. Har ju varit belagd med munkavle, men nu så!! ;):)

Anonym sa...

För kännedom, rum bokat på Steninge 23 maj! :)

mossfolk sa...

TJOHOOOOOOO OCH STORT GRATTIS!!! !!! !!!
Vilket härligt besked så här mitt i natten!

Vonkis sa...

Grattis!

Mildamakter sa...

Ååååååhhhhhhhhhhhhh...jaaaaaaaaaaaa.....äääääääääntligen!!!!!!!

Nu rinner tårarna på mig!

Jag har misstänkt det, men....

G R A T T I S vännen!

anna of sweden sa...

Och många grattiskramar från Philadelphia!!!

Anonym sa...

Åååååååååååååååååååååååååååååååååå så U N D E R B A R T!!!!!

Jag har haft mina misstankar jag med och nu blir jag så glad så nu sitter jag här och grinar jag med. :)

Jag är så superdupersupderduperGLAD för er skull!!

Anonym sa...

Linda!

Här är en som också är superglad för er skull, så fantastiskt underbart för er!!
Jättekul, en bebis i din mage:-)!

GRATTIS Linda!

Anonym sa...

Ett jättegrattis!!!

Superduperkul för er!!
Något jag vet att ni har längtat efter Linda!

Underbart!

/BB

Lilla B sa...

Så roligt! Stort grattis.

Linda sa...

Ingela: skönt att vara i gott sällskap! Nu när mer än en tredjedel är avklarad så tror jag att det vänder :)

Elisabet: jag har sett en sådan, men jag tror att det hade gått mig på huvudet... Att jag hade fått panik om jag inte hört något...
Men visst är det häftigt med tekniken??
Du skulle bara se såfina bilder vi fått från ultraljuden.

Mormor Bettan: vad roligt att di har bokat - till dig och tjockisen :) :)
Och som sagt, nu får du prata hur mycket du vill!!

Mossfolk: tack vännen :)

Linda sa...

Vonkis: tack så mycket :)

Milda: ja, nu äntligen :)
Och det är så härligt!!!
Och ändå fortfarande lite overkligt...
Ultraljud nummer två väntar i eftermiddag och då får vi se Pyret igen :)

Anna: tack så mycket!!! Att nyheten spridit sig så långt redan :) :)

Ellis: åh du kan tro att jag har velat berätta, men vi hade bestämt oss för att vänta tills de där första månaderna var avklarade så nu äntligen börjar det kännas som om det är på riktigt :)

Filur: tack kära du!
Ja, nog vet du hur vi har längtat och du får ju se hur jag växer :)

BB: haha, du är ju så go :)

Lilla B: tack så mycket :)

Anonym sa...

Kära lilla mammsi!
Nu när du blir mammsi på riktigt får jag dela dig med en liten bebbe. Jag ser framemot att se din mage växa och bli så fint "stor". Du får stå ut med att jag kommer och klappar och känner på den växande magen :)

Jag är jätteglad för din och Mickes skull, GRATTIS!

Anonym sa...

Grattis! :)

Anonym sa...

Ojsan! Vad har ni nu gjort?!!

Grattis!

Annika sa...

Men vad ROLIGT!!!
GRATTIS LINDALOTTA!!! Vad KUL!!
Grattis till Bettankax också! Mormor!!
STORT!!
VAD kul det ska bli att läsa om din gravidtet på bloggen.
Hur mår du??
KRAMAR i massor från mig i DC!!!

Annela sa...

Hurra! Hurra! Underbara nyheter!!! Ett sommarbarn!
Lycka till!!

Anonym sa...

Ååååå! Hur många grattisar som helst!!!!

qi sa...

Grattis, grattis, grattis!!!

Och en stor kram från qi

Karin sa...

Grattis! Njut! :)

Linda sa...

Cat: goaste du, tack!
Du kommer att få se den på nära håll, du kommer att vara mycket hos mig ju :)

Matilda: tack snälla :)

Bert: ja du, vad är det vi hittar på?
Jo, vi gör sånt.
Ibland :)

Annika: tack så mycket :)
Jag mår jättebra!
Har inte haft några bekymmer vilket nästan har fått mig att tvivla... Men det finns verkligen ett Pyre där inne :)

Linda sa...

Annela: Tack! Ja till sommaren så blir vi tre och det är så spännande!!!

Monica: tack snälla Du!

Qi: tack köra Qi och stor kram tillbaka!

Karin: tack, vi ska göra vårt bästa :)

Hedgren sa...

Ohhhhhhhhh! Jag skickar världens "jättebamsekram"! Herregud så roligt!

Tankevågor sa...

ÅH SÅ UNDERBART!!!! Jag sitter här med glädjetårar jag med!!

Vet du vännen att jag har faktiskt funderat och anat det....läst mellan raderna här. Känt på mig och hoppats att det skulle vara så!!
GRATTIS till er båda och till Bettankax också såklart!

Varma kramar från mig.

Linda sa...

Hedgren: den tar jag emot med öppna armar :)
Det här är så spännande och roligt!

Londongirl: du med?? Ni är så smarta :)
Men visst har det funnits tecken, men samtidigt så mår jag väldigt , väldigt bra!
Kramar!

Anonym sa...

:-):-):-):-)!

Kram

Villa Nian sa...

Alla tecken fanns där och jag hoppades att det skulle vara så här! *kram* och GRATTIS jättemycket grattis till er båda och blivande mormor.
Åhhhhh *kkkkkrrrraaaaammmm* Du kommer att bli en så underbar mamma! Och Micke en underbar pappa!

Linda sa...

Filur: Kramar!

HusEtt/Tina: åh tack, vad många fina ord!
Nu är det jag som blir rörd :)
Många kramar till er allihopa!

K sa...

Stort GRATTIS!