lördag, december 13, 2008

Som natt och dag!


Från en urkass dag till en härlig dag!
Träffade världens goaste vän idag på stan och vi hittade faktiskt tillräckligt mycket plats för våra små rumpor på ett café bland alla julklappstokiga människor.
Där satt vi och mådde hur bra som helst!
Då ser man så här glad ut :)

Jag fixade fyra julklappar i en handvändning och sen blev det lussefika med maken till skidorna på teve.

Om en timme drar vi på oss festblåsan, då bär det av till Arenan igen :)
Ikväll är det Peter Jöback som står för underhållning och jag tror att det blir en bra avslutning på den här dagen.

10 kommentarer:

anna of sweden sa...

Låter härligt!
Njut av kvällen!

mossfolk sa...

Vilken bli-glad-av-bild!
Riktiga vänner är guld värda! Och jag är aningens (läs jätte) avundsjuk på er kväll med Peter Jöback! Har ni inte haft julstämning innan lär ni känna den efter den konserten...

qi sa...

Peter Jöback uppträdde i Scandinavium i Göteborg igår och fick högsta betyg! Grattis, du har säkert en helkväll framför dig!

Anonym sa...

Vilken fin bild!

Mildamakter sa...

Hoppas att det blev en bra kväll

Linda sa...

Anna: åh det blev en sådan härlig dag, på alla sätt och vis!!

Mossfolk: ja visst syns det att jag är glad och mår bra?! För det gör jag!
Peter HJöback var otroligt bra, mycket mycket bättre än jag hade förväntat mig. Faktiskt.

Qi: jag hoppas att kritikerna är lika bra här för han är värd högsta betyg även ikväll. han var hur bra som helst och bjöd frikostigt på sig själv.

Filur: det är sällskapets och fotografens förtjänst! Helt och hållet!

Milda: helt fantastisk!
Vilken konsert...

Anonym sa...

Sanslöst!

Tankevågor sa...

Man blir glad bara av att se den bilden på dig! :-))
Hoppas ni fick en härlig kväll.
KRAM

Anonym sa...

Kul att se dig så glad och bilden är verkligen bra!
Ha en fortsatt mysig söndag och hälsa Micke!
Vi ses snart :)

Kram

Linda sa...

Filur: :D

Londongirl: vad roligt att mitt garv kan glädja andra :)
Det blev en kanonkväll!
Kram

Jenny: det var en sådan bra dag igår och då blir man så där glad :)
Ja du, äntligen blir det av :)
Kram