söndag, december 07, 2008

Besök.





Min telefon ringde.
Tjorven frågade om vi var hemma, de ville komma och hälsa på...
Så det gjorde de.
Tjorven, dottern och hästen Cindy!
Så där stod vi på vägen och småpratade och hade det hur trevligt som helst.

Cindy såg ut att trivas, 17 år gammal!










Besök nummer två är nog på ingång.
Bettankax och jag ska på julkonsert.
Jag ska sitta i publiken och njuta det här året.
Alla andra år står jag där framme med mina vänner, men i år valde jag bort kören eftersom vi har haft det lite rörigt.
Och nu får jag njuta av deras jobb!

7 kommentarer:

Mildamakter sa...

Fjordhästar är bedrägligt söta, man kan inte ana att de är jordens envisaste släkte när de sätter den sidan till :o)

Linda sa...

Milda: det låter som om jag är släkt med den rasen... :)

mossfolk sa...

Oj, fint besök av en stark liten häst tror jag bestämt :)

Lena sa...

Det finns nog inga hästar som ser så snälla ut som fjordingar. Jag har nog när jag tänker efter inte träffat en enda som varit sur, men saktfärdiga är de....

Annika sa...

Vilken cool bild!!
Så snäll kusen ser ut då! SÖT!!!

Tankevågor sa...

Vilken söt häst! Brukar du rida såna Linda?

Linda sa...

Mossfolk: det verkade vara en bestämd dam, om man säger så :)

Panter: snäll, men hon vet vad hon vill, den här lilla damen :)

Annika: blev själv glad över bilden, det vara många som blev suddiga då hon hade svårt för att vara stilla.

Londongirl: ånej, inga hästar för mig :)
Jag har ridit när jag var mindre och islandshäst ett par gånger som vuxen, men jag håller på att avlida efteråt. Jag får så ont i rumpan :)