tisdag, augusti 14, 2007

Kärlek...




16 kommentarer:

Anonym sa...

Selmaprinsessan Gosekatt! :)

Anonym sa...

Åååå så fina bilder! Den undre... man ser hur fluffigt mjuk hon är.

När jag kommer ner ska jag nog försöka sno åt mig en gos eller två. :)

Linda sa...

Bettankax: ja, hon är verkligen en prinsessa :)

Ellis: hon ÄR jättemjuk, hon har sån där lite fluffig päls, trots att hon är "gjord på byn" :)
Klart du ska få Selmagos när du kommer :)

Anonym sa...

Haha - "gjord på byn", det var ett nytt uttryck för mig.

:-)

Näpp, nu har jag stickat fel och repat upp början på en sjal TRE ggr. Dags att knyta sig med andra ord.

Kram!

Linda sa...

Usch, tre gånger???

Jag sitter och etar mönster på en sjal, har ju "fått" ett nytt svart mjukt garn i ull och alpacka. Tänkte att man kunde göra något annorlunda :)

Linda sa...

Ellis: KRAM så klart!

JULIEK sa...

Søtnosen : )

Lena sa...

Selma är mysig och värdig som en äldra kattdam ska vara. Tasskortet var bara för mysigt.

Linda sa...

Julie: :)

Panter: precis så där förnumstig kan hon verkligen se ut :)

Annika sa...

HEEEJ Lindalotta!!! back blogging again!!! Nu har jag läst tillbaka långt på din sida! Verkar som om du har haft en FIN sommar, och har en fin sommar!
Underbara EFIT bilder du tog häromdagen!!! Jag hoppar på själv nästa EFIT dag!!!

Linda sa...

Annika: Hej!! Vad härligt att du är tillbaka igen!
Jag ska ärligt säga att jag har varit slarvig med att titta in hos dig, men nu kommer jag tillbaka!
Sommaren blev bra till slut och jag är så nöjd, förutom att jobbet väntar nästa vecka...

Hedgren sa...

Oh, vilken fin liten tass! Så perfekt fångat!

Anonym sa...

Små knubbiga kattassar...det är något visst med dom.

Måste fråga dig....läste hos Julie K. om att hon ant. har slut på bildplats på sin blogg. Hur kan man se det...vet du det?

Villa Nian sa...

Blir varm om hjärtat när jag ser henne! Så fin!

Annela sa...

Gullekisen!!!

Linda sa...

Hedgren: det gäller att använda zoomen, annars vill hon bara nosa på kameran :)

Gunnel: jaa, och när man får hålla dem i handen :)
När du ska ladda upp en ny bild, så står det längst ner på "uppladdningssidan" hur många procent du har använt.
Hoppas du förstår hur jag menar, annars får du fråga igen så ska jag försöka förklara bättre :)

Tina: och varje gång jag lägger ut en bild på Selma så tänker jag på dig... Kram

Annela: jo nog vet hon att hon är älskad av oss :)