fredag, augusti 17, 2007

Usch.
Sista semesterdagen...

14 kommentarer:

Anonym sa...

Tror julledigheten kan bli bra i år? Kolla upp hur helgerna infaller och önska semester redan nu! ;)

Linda sa...

Bettankax: jag har sett det, men då är det så kallt att bada i Mossby...
:)

Anonym sa...

Våtdräkt i julklapp??

Anonym sa...

Ja, usch....sista semesterdagen :-(
Försöker förtränga det och bara koppla av istället!!
Det ska verkligen bli skönt med massage! Sen ska jag inte göra ett dugg mer idag mer än att lata mig och läsa i min bok :-)
Vi ses snart gumman!
Hälsa Micke!
Kram

Linda sa...

Bettankax: hellre en resa till ett varmt land!

Jenny: man vet att den ska komma och ändå slår dagen till med full kraft!
Micke hälsar tebax!

mossfolk sa...

Hm, men sista semesterdagen brukar kännas mycket värre än första arbetsdagen.
Jag tyckte i allfall att det var rätt kul att komma igång och träffa alla människor... när jag väl kom till jobbet :)

Linda sa...

Mossfolk: det är precis så!
Eller måndagmorgon blir nog ganska tuff den också, men när man väl är på jobb är det okej. Det vet jag :)

Anonym sa...

Då hoppas jag att kommande helgen blir fin.

Å tänk så många roliga berättelser du kommer att höra från arbetskamraterna. Allt vad de varit med om i sommar kommar att fylla dina voluminösa kafferaster.

;-)

Annika sa...

DU ska se att det blir bra att börja jobba igen!
MEN JAG vet hur ångestladdat det är.
Men allt ska bli så bra, så bra :-)

JULIEK sa...

Tråkigt. Tycker du nyss børjade med den.

Linda sa...

Bert: jag hoppas också att helgen blir bra :)
Och jag vill hellre uppleva saker själv, inte höra arbetskamrater berätta :) :) :)

Annika: det är värst innan, så är det bara. Tror tyvärr att det blir ännu värre på söndag...
Men nu ska vi ha en skön helg först!

Julie: ja du, det går så fruktansvärt fort!

Hedgren sa...

Har själv jobbat tre dagar nu och det gåt förvånansvärt snabbt att komma igång... Njut av helgen nu!

Anonym sa...

Så kände jag förra fredagen...och nu har jag hunnit jobba en vecka redan. Undrar vart den har tagit vägen...veckan alltså.

Du ska se det går säkert bra på måndag.
Men visst vore det skönt med längre semester. Protest var det ja :O)

Ingela sa...

Mossfolk har helt rätt. Dagen innan är mycket värre än Dagen.