onsdag, augusti 22, 2007

Tack för härliga skratt :)

Tack för att ni har förgyllt min kväll!
Roligt att läsa vilka ni ska dejta :)

Jag och Panter ska ju som sagt bli fotbollsfruar, och inte en spelande sådan, utan självaste Svennis...
Jag kan inte se ett enda dugg hos honom som skulle intressera mig och eftersom jag har haft förmånen att träffa Panter så är jag ganska övertygad om att hon känner som jag.

Jag gjorde faktiskt testet omvänt också och då ska jag dela partner med Tinas man, dvs Tone Bekkestad.
Ja, tänk så lite som kan roa mig.

För övrigt har kvällen innehållt flera stickprojekt och fotbollsmatch från Göteborg. Sverige lyckades vinna, men det är lite trögt för dem att göra mål, precis som för MFF...
Men det var en ganska underhållande match trots allt.

Ute regnar det som aldrig förr (överdrift, ja) men det regnar massor i alla fall.
Imorgon är det torsdag och sen har jag nästan klarat av den första arbetsveckan.
Det är bara att konstatera att det är ett år till nästa sommarsemester...

15 kommentarer:

Lena sa...

Svennis och eländesväder - jag tror vi glömmer den här onsdagen. :)

Linda sa...

Panter: haha, jag håller med dig :)

Villa Nian sa...

Jag gjorde också testet omvänd och då blev det också Tone för mig :-9

Anonym sa...

Ajamen Lindisen, kom igen vadan detta kverulerande?? Du Svennis och jag Ljungberg, hört talas om shopping, resor etc. Dom är ju jämt på jobbet och vi hade haft all tid i världen att hitta snygga garner och bekväma stickfåtöljer:)

l*eva sa...

Självklart blev det:
-Mikael Persbrandt

Lagomm ruff, för mig. Men, det kanske är *barnarov*?

Anonym sa...

Kom just på att i Italien lär dom ha ett jättesnyggt garn....tror det heter "Maldini", det borde vi kolla!

Anonym sa...

FEL, Italiensk design är ju vida berömd. Det är stickfåtöljen som heter "Maldini"!

Anonym sa...

Här kommer en senkomling!

Jag fick Fredrik Ljungberg. Det låter väl bra, om jag bara visste vem det är!

Anonym sa...

...visst skulle du vilja provsitta "maldinifåtöljen"??

Linda sa...

Tina: då får vi väl ha delad vårdnad? :) :)

L*eva: han har ju en superung donna nu, så han kan nog behöva en mogen kvinna i sina bästa år efter det :)

Matilda: Ljungberg är en svensk fotbollsspelare som "härjat" i England i många år, har även modellat en hel del :)
Det bir säkert bra *fniss*

Bettanbus/kax/bus2: du är inte klok någonstans - men det visste jag redan :)

Hedgren sa...

Omvänt blev det Tilde de Paula! Tur att Krisitna Lugn åkte ut... Tänk om jag matchat henne...! Vojne!

Det Mörka Hotet sa...

Va', jag fick ju Tone...(se föregående blogginläggs kommentarer).

Jag hade hoppats på Eva Röse-Vader eller Lisbeth Åkerman-Vader...då det inte verkar som de har några mörkhyade tjejer med (som en viss Sade...Vader).


DMH/Samuel

Anonym sa...

Ja du..jag har snart gjort två veckor och tre kvällsmöten har hunnits med...bläk

JULIEK sa...

Oj oj jag dejtar Mikael Persbrandt och det blev jag ju jættenøyd med : = )

Saga sa...

Jag testade såklart!!! Svaren finns i kommentarerna för förra inlägget ;-)