fredag, juli 04, 2008

Den bästa dagen på hela året!!!

Sista dagen innan semestern :)

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Lyckan kan nog sitta i även över första dagen på semestern, men jag har redan börjat känna aningens stress över allt det där jag bara skjuter upp.... allt som jag påbörjar och inte gör klart... "i morgon" är ingen bra bakgrundsmusik i hjärnan.

JULIEK sa...

Åja det er den bæsta dagen. Då vet man at HELA semesteren ligg foran en : )

Linda sa...

Bloggblad: jag ska njuta hela helgen av att semestern fortfarande är framför mig.
Allt som borde göras får vänta till hösten, jag ska inte känna något samvete över allt som blir liggande :)

Julie: ja precis!
Den börjar ju inte förrän på måndag :)

Anonym sa...

Vad härligt med semester!! Jag vill också ha semester. Men jag ska jobba ett tag till innan jag tar några dagars semester.
Njut i fulla drag! Men tänk på att semestern inte börjar förrän på måndag :)
Jag kom hem från Falkenberg för ca 2 timmar sedan. Satt ca 40 min i kö pga vägarbete vid Helsingborg...
Allt har gått bra och jag ska dit igen på tors och fredag nästa vecka.
Ha en fortsatt mysig kväll!
Hälsa Micke!
Kram

Linda sa...

Jenny: du var på tapeten idag på bloggträffen, de undrade var du fått jobb :)
Oavsett trafik och långa dagar så verkar det som om du trivs.
När det gäller tisdag så är det upp till dig som jobbar, jag är ju leeeedig!!!
Och lycklig!
Stor kram.