fredag, juli 18, 2008

Ett möte i text och bild.

Det finns så mycket att berätta om vår kväll.
Vi började med husesyn och äntligen, äntligen fick vi träffa de fina kattgrabbarna! De kollade in oss lika noga.
Blu-Ray - han är precis lika stilig som på bilderna vi brukar få se hos Tina och småkillarna är inte alls så små längre :) Stora killar som fortfarande är lite, lite reserverade.
Men jag kan berätta att med en klick grädde på fingret så charmar man även de här gossarna :)

Sen blev det en tur till flygfältet och där hade H uppvisning och jag var glad att jag stod på marken :)

Hem till gott vin och förrättstugg som var sagolikt!
Det blev en härlig middag som inte saknade någonting och efterrätt och mer gott i glasen.

Att en kväll kan gå så fort! Det var inte tyst en sekund. Samtalsämnena böljande från det ena till det andra. Tror vi fick med det mesta.











Men allt roligt har ett slut och så även vår kväll tillsammans. Men jag hoppas och tror att det kommer att bli fler möten.
Nästa gång är det vår tur att visa våra matlagningskonster :)

Tack Tina och alla grabbarna för en jättehärlig kväll.

* Blu-Ray är den stora ljuvliga grå katten.
Eragon är den av de svarta som delar favoritfåtölj med Blu-Ray, och Elthon är den mer chokladbruna godingen som ligger i sängen och på den nedersta bilden i mitten.
Tror jag.

Och som vanligt går bilderna att klicka upp för specialstudering.

6 kommentarer:

Bettankax sa...

Ååå vad det ser gott och trevligt ut! För att inte tala om gull-katterna! :)

Madde sa...

Vilken fin bok på andra hyllan längst till höger...:)

Anonym sa...

Mmmm...klart jag klickar på bilderna. Mätt i magen är jag men det hindrar inte att jag känner suget efter både förrätt och annat.

Såg att det skulle komma lite besök till er också :O)

Villa Nian sa...

Kul och se dina bilder :-) och tack igen!

Villa Nian sa...

Rätt på katterna förutom den mittersta nedre bilden som är Eragon :-)

Linda sa...

Bettankax: ännu en bra kväll på vår semester!Och katterna är ju precis så fina som vi trott :)

Madde: haha, jag noterade det också :)

Gunnel: man kan inte bli annat än sugen på allt det goda som vi bjöds på.
Ja, ikväll är det dags för nya festligheter!

Tina: attans, jag trodde att jag hade koll på dem... :)