söndag, juli 13, 2008

Sommarkväll


15 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt det ser ut. Här regnar det, som vanligt.. :-/

Linda sa...

Ellis: kvällarna är fantastiska!
Just nu är det alldeles vindstilla, ljummet och koltrasten sjunger.

Annela sa...

Vilka fina bilder!!

Tankevågor sa...

Vilket vackert ljus! Jättefina bilder med skön stämning!

Linda sa...

Annela: tack snälla :)

Londongirl: fotografen i solnedgången är med på bild :)

mossfolk sa...

Jag instämmer förstås med både londongirl och annela. Trevligt att se dig på den sidan kameran ibland :)

Anonym sa...

mmmmm min fina, sa mamman

qi sa...

Fina bilder på en fin tjej...

Linda sa...

Mossfolk: tack snälla :)

Mamman: :D

Qi: tack rara Du :)

Anonym sa...

Vilka fina bilder på dig vännen!
Hoppas allt är bra med dig?! Här är allt bara bra.
Just nu är här väldigt lugnt. Börjar bli lite smått rastlös....
Ja, du vet hur jag är...hihi :)
Ha det så bra!
Hälsa Micke!
Kram Kram

Anonym sa...

Vilka ljuvliga bilder. Jag klickade på dom och då blir dom ännu bättre. Så härligt med ljuset.

Bloggblad sa...

Fint kvällsljus på söt flicka!

Här var det så vackert förut i dag, men bara några minuter efter att jag solat färdigt i trädgården kom hemska moln och nu duggar det av dagsregnstyp... trist. Jag ska ner till kanalen och lyssna på en författare... är så mysigt när det är soligt... men han är nog bra ändå.

Anonym sa...

Filur e uppe sent idag, händer mkt på Stadion ikväll:-)!

Alltid tummen för HIF, LL!!

Sov sött!

Linda sa...

Jenny: njut av lite långsamma dagar, snart nog är semestertiderna över och det kommer att gå i 190 :)
Micke hälsar tillbaka så klart!
Kram

Gunnel: tack snälla. Det är inte klokt vad kvällsljuset kan åstadkomma :)

Bloggblad: Tack!
Men om du fått sol hela dagen så får du dela med dig till andra på kvällen. Man kan ju inte få allt :)
Hoppas det blev en trevlig kväll i, oj, vid kanalen :)

Filur: du vet om att jag kan radera kommentarer va?
Jaja, skadeglädjen är väl den enda sanna glädjen...
HIF som HIF - samma skit.

Bloggblad sa...

Medan jag satt och lyssnade på den trevlige snyggingen, slutade det regna, molnen försvann och det blev en jättefin kväll.

Här var det hemmaförlust i söndags kväll (i grannstaden - med sonens favvolag)så det var så trist så. Det är en hel radda av förluster, snart åker de väl ur allsvenskan.