onsdag, juli 16, 2008



En härlig dag är på väg att ta slut.
Vi träffade Ellis och Junior inne i Malmö och strosade runt ett tag i jakt på ett matställe. Vi hamnade till sist på Pizza Hut.
Junior tror väl att vi bara äter pizza i Skåne :)
En sådan härlig kille det är. Humor, glimten i ögat och framåt. Inte det minsta blyg och vi blinkade i samförstånd när jag frågade honom om han tyckte att vi pratade konstigt :)

När vi var proppmätta pep vi iväg till bion. Godis, popcorn och läsk inhandlades [skrev jag inte att vi var mätta precis...?] men sådant får alltid plats.



Filmen, jo den var bra.
Äventyr, kärlek och lite krig. Och en och annan tår.
Tack för en härlig eftermiddag och kväll.
Hoppas ni somnar gott och inte drömmer mardrömmar om pizzor...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack ska NI ha! Det var så roligt! Junior tycker verkligen jättemycket om er! Kram!!

Linda sa...

Ellis: tack själva! Vi är så glada för er och ser fram emot lördag :)

Anonym sa...

Vilken härlid dag ni hade tillsammans igår! Då blev det inga pommes denna gången heller.....hihi!
Det är fortfarnde väldigt lugnt på jobb. Men det är skönt att hinna "landa" innan allt kör igång igen till hösten.
Läängtar tills jag ska vara lite ledig. Ska bli såå sköönt :)
Ha det bra vännen!
Hälsa!
Kram Kram

mossfolk sa...

Vad bra ni verkar ha haft det! Lite kul tycker jag, att ni faktiskt träffats genom bloggandet.

Linda sa...

Jenny: ja vi hade ännu en härlig dag tillsammans :)
Det är ganska skönt att ha semester faktiskt, tror att jag kan vänja mig vi det :)
Snart är det din tur!
Kram

Mossfolk: roligt att jag kan förmedla hur bra dag det var :)
Det är ju lite synd att vi inte sågs när du var nere, men det kommer kanske fler gånger?

mossfolk sa...

Det är klart att det blir fler gånger, även om det nog dröjer nu.
Nästa gång är planen att ha ett annat boende (man blir lite bunden av att bo hemma hos en farmor) och då hoppas jag att det går att träffa både dig och Tina... Och ska Ellis fortsätta att vara så här mycket i skåneland träffar jag kanske henne också :)