måndag, juli 14, 2008

Pladask



Det började så bra. Fint väder. Folk strömmade till. Stämningen var precis så härlig som den kan vara på Malmö Stadion.

Sen kom raset. Trots att bilden nere till vänster är från uppvärmningen så kan den sammanfatta det mesta. Tyvärr. Inga händer klappade. Inga sånger. Det var tyst.
Kvällens behållning för min egen del var mannen på bilden nere till höger. Det är en man som kan fotboll och har glimten i ögat.
Skämt åsido. Malmö förlorade ikväll. Tungt. 2-4 på hemmaplan. Det är inte bra.


7 kommentarer:

Lena sa...

Ojoj, så illa...;)

Anonym sa...

Nu har jag sovit på saken o jag känner fortfarande......hm...hm glädje:-).

Du håller väl tummen ikväll när ett annat huvudstadslag kommer till skånes stora fotbollsarena?

Ha en fortsatt trevlig dag, LL!!

/Filur

Anonym sa...

Ja, det var trist att dom förlorade....Fick ett sms från filur igår där han var riktigt glad över Mff´s förlust.
Men vi får väl hålla en lite tumme ikväll....
Kram

Linda sa...

Panter: ja, så illa.... :(

Filur: du kan väl inte tro att jag håller på något lag ikväll, det är ju två ängagäng som ska leka en stund i sandlådan.

Jenny: skärpning! Du kan inte mena allvar att du håller tummen för något lag ikväll?!
:)

Anonym sa...

Nej, jag håller egentligen ingen tumme för något lag ikväll.... Det är givetvis Mff som gäller :)

Anonym sa...

Tack för stödet ikväll:-), LL!

/Filur

Linda sa...

Filur: synd att domaren viftade med flaggan...