onsdag, oktober 10, 2007

# Djävulen bär Prada...


... och det gör jag med :)

18 kommentarer:

Lena sa...

Snygga! Hoppas att du slipper huvudvärken nu.

Bloggblad sa...

WOW! Ser du bra ut nu då?

Elisabet. sa...

.... fast dom gröna var ju snyggare ...-(

Linda sa...

Panter: Tack. Ja, det hoppas jag också.

Bloggblad: haha, ja, jag ser bra ut ;)

Elisabet: nåååå, de här är jag ju så nöjd med!
Du ska få se dem på nära håll så kanske du ändrar dig :)

Annela sa...

Fräcka!! Jag hade hoppats att få se dem på din näsa :)

Villa Nian sa...

Snygga :-)

Linda sa...

Annela: det kommer kanske, vem vet :)

Tina: tack snälla :)

Anonym sa...

Det blir så läckert på dig ju!

Vi ses i mörrn! :-) :-)

Mildamakter sa...

Så snygga!!

Anonym sa...

...och då undrar man, vem är mamman??? Snygga!

mossfolk sa...

Snygga! Gärna vill vi (jag iaf) se en bild med dem på också :)

Strumpstickan sa...

Snygga bågar!

Anonym sa...

Du valde helt klart rätt bågar :-)
Jag tyckte dom var snyggast på dig! Hoppas allt är bra med dig?! Skönt att vara ledig nu i ett par dagar....:-)
Ha en mysig dag med Ellis :-)
Kram

Lilla B sa...

hoppas att huvudvärken är ett minne bara!

Anonym sa...

Kommer du att använda dom oftare än dom andra??

Dom ser fina ut...fram med en bild på hur dom klär dig också!!

Annika sa...

COOL GIRL!!! Skitsnyggt!

Tankevågor sa...

Jättesnygga! Bra val!

Linda sa...

Tack alla Ni gulliga som kommenterat brillorna.
De har suttit på hela dagen och jag känner mig bekväm i dem.

Lilla B: Huvudvärk?
Vad är det :) :) :)

Och ni andra som vill ha bild på spektaklet... Hm, vi får väl se :)