torsdag, oktober 18, 2007

# En lista.

Hos bla Ellis hittade jag den här listan...


1. När gick du upp idag? Klockan 06.45

2. Diamanter eller pärlor? Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio? Åh herregud, det är evigheter sedan... Hm, jag har inte en aning...

4. Favorit-TV- program? Hitta Hem, inredningsprogram, trädgårdsprogram, sen gillar jag House.

5. Vad åt du till frukost? En fullkornsbulle med ost och apelsinmarmelad, ett löskokt ägg, kaffe och ett glas mjölk.

6. Vad är ditt andranamn? Charlotte.

7. Din favoritmat? En riktigt god köttbit, det kan jag riktigt längta efter.

8. Vilken mat gillar du inte? Lever och Bruna Bönor.

9. Favoritchips? Det är sällan jag äter chips, men då ska det vara lättsaltade potatischips.

10. Vilken bil kör du? VW Passat

11. Favoritmacka? Mormors hembakta bröd och hennes hemgjorda, kalla köttbullar. Mums!

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med? Illvilja.

13. Vilka är dina favoritkläder? Mjukisbyxor och en skön tröja (hemma)

14. Om du fick åka vart du ville på semester? Just nu - var som helst.

15. Favoritklädmärke? Det där bryr jag mig inte om.

16. Favorittid på dagen? På vardagarna, strax innan fyra, då man vet att man strax ska få gå hem :)

17. Coca Cola eller Pepsi? Nej Tack!

18. Fotboll eller ishockey? Gissa :) Fotboll.

19. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla, utan tvekan.

20. Pedikyr eller manikyr? Har fotfobi, men vill gärna unna mig fotvård en dag...

21. Vad ville du bli när du var liten? Busschaufför. Jo det är sant!

22. Bästa barndomsminnet? Hur ska man kunna väla ett? Hm...

23. Varit i Afrika? Inte än!

24. Favoritdag i veckan? Fredag, utan tvekan.

25. Favoritrestaurant? Var som helst med rätt sällskap.

26. Favoritblommor? Tulpaner.

27. Favorit-snabbmatsrestaurant? Det får bli en sushibar, Sushido.

28. Äger du en cykel? Ja, en nästan alldeles ny!!

29. Vem fick du senaste mailet från? Ellis. (det börjar låta som klubben för inbördes beundran *ler*)
Och nu kom ett mail från mamma :)

30. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kredikort? Har inget, men gärna i en garn- och tygaffär :) om någon annan betalade räkningen.

31. Läggdags? Runt midnatt, dvs för sent egentligen.

32. Senaste personen du delade en middag med? Maken.

33. Vad lyssnar du till just nu? Suset från Mickes dator, min däremot är alldeles tyst och snäll, för en gångs skull :)

34. Favoritfärg? I min garderob dominerar tre, fyra färger. Svart, blått, brunt och vitt. (är vit en färg?)

35. Hur många tatueringar har du? Inte en enda!

Inga kommentarer: