fredag, oktober 26, 2007

# Kiss och Bajs

Läste hos Tina att Elthon (katt) fiser som en hel karl :)
Selma kan också fisa, men det är inte ofta.
Men något som hon är duktig på är att tajma in besöken på lådan.
I princip varje dag när vi har satt oss för att äta så börjar hon gräva i sin låda.
Och sen skiter hon som en häst och det doftar inte hallon...

Jag får nog börjar fundera över vilken nivå jag ska hålla mig till, det har varit mycket kiss och bajs på sistone.
Eller så skyller jag på att jag länner mig som en treåring.
Imorgon tror jag att jag känner för att vara sju.
Så att jag kan leka med Barbie :)

Nä nu går jag och lägger mig.
Det är så vuxna gör när de är trötta.
Godnatt.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag ska leka vuxen jag med.

jag vill inte, men det är väl bäst.

Jättefin bild!!

Elisabet. sa...

Säger som ellis, jättefin bild!

Du ser ut som en filmstjärna,hälsar madamen i sydöst.

Det Mörka Hotet sa...

Vilken UNDERBAR bild: både fin och glädjeskapande!

Ha, ha: jag har - länge - själv tänkt ha en bloggrubrik med just kiss och bajs men du hann före!


DMH/Samuel

mossfolk sa...

Men oj vilken fin bild!
(med risk för att upprepa det som andra redan skrivit :)

l*eva sa...

*skrattar gott*

I vår familj har det ALLTID varit mycket *kiss o bajs*.
Också i synnerhet vid måltiderna.

Katterna är en sak...men vi har EN...som alltid ska gå på toaletten Mitt-i-middagen. Det är inte jag! *L*
Maya har inte riktigt lyckats tajma det ÄN.

Hoppas Du sov Gott!

Anonym sa...

Fina Flickor!:)

Tankevågor sa...

Jag skiter i (Var tvungen att skriva så eftersom det är bajsinlägg här) att alla andra har skrivit det....jag gör det jag med: VILKEN JÄTTEFIN BILD!!!!! :-)
Puss på er!

Anonym sa...

Det är bra att ha barnasinnet kvar :O)

Bilden är underbar.

Vet du när Adina fiser då blir hon liksom lite förvånad/rädd och kikar lite konstigt åt svanshållet.

Villa Nian sa...

En massa skitsnack blir det visst :-). Men när Elthon gör det i lådan då tåras våra ögon .... sista dagen med antibiotika idag! hoppas det blir bättre sen.

Och bilden strålar kärlek och glädje! Underbar helt enkelt!

Linda sa...

Till er Alla:
Tack snälla för era gulliga kommentarer om bilden.
Dagen då den är tagen är Midsommarafton 2007.