söndag, oktober 21, 2007

# Min lördag.


11 kommentarer:

Anonym sa...

DET kallar jag en BRA lördag! :-)

Linda sa...

Ellis: ja så bra att den fortsätter idag :)

Lena sa...

En BRA helg mao...
Molnfri bombnatt är så bra och osentimental!

Linda sa...

Panter: jag undrar om det inte var du som tipsade om den boken.
Det är hela 20 skivor så det tar sin lilla tid att lyssna, men den är verkligen bra.
Skildrar krigets elände från ett annat perspektiv än vad man är van vid.

Anonym sa...

Ser alldeles makalöst skönt och avkopplande ut! :)

Anonym sa...

Verkar vara en rofylld dag

Villa Nian sa...

Hoppas du fått lite mat också :-). Det är skönt med helger utan en massa måsten!

Annika sa...

Jättebra lördag. Kul med bildillustrationen!
Och du, er SPA-fredag lät alldeles underbar!!! Perfekt dag!!

Mildamakter sa...

Vilken perfekt dag...vad är det du stickar?

Tankevågor sa...

Håller med Bettan...det ser så skönt och avslappnat ut. Men jag undrar också vad du stickar? Fint blir det i alla fall.

Tack för boktipset! Har inte läst den men varit inne nu på Adlibris och läst om handlingen. Låter som en bra bok.

Linda sa...

Bettankax: japp, degklump personifierad :)

Gunnel: efter fredagens behandling så var det bara att mysa vidare :)

Tina: jo det är klart, jag lagade middag på kvällen eftersom Micke varit i farten hela dagen, men det var lugn och ro hela dagen.

Annika: det finns inte mycket att skriva om när man såsar omkring i morgontofflor :)

Mildamakter: det ska bli en kofta, elle duffelkofta kallas den.
Det är en ärm kvar och luvan sen får jag se om jag får ihop den till ett stycke :)

Londongirl: det ska bli en kofta, se ovanför.
Och boken den har jag själv fått tips om på någon blogg, kanske Panter?!
Och den är bra, skildrar ur ett annat perspektiv.