måndag, oktober 15, 2007

# Måndag...

... och jag är tillbaka på jobb.
Tillbaka i vardagen.

6 kommentarer:

Lena sa...

Det känns som om det är måndag ofta nu:)

Linda sa...

Panter: ja, alltför ofta i alla fall och de är ju såååå långa...
Fast förra måndagen var härlig för egen del så jag får väl minnas den :)
Men nu är det bara en halvtimme kvar och jag börjar varav ner för att komma i rätt stämning :)

Tankevågor sa...

Segt som en gammal skosula att ta sig ur sängen i morse. Men min måndag på jobbet blev en mysig sådan. Mina barn i klassen kan konsten att liva upp ALLA veckans dagar. :-)

Linda sa...

Londongirl: haha! Vilket roligt uttryck :)
Skönt med härliga barn som kan få dig att må bra.
Och nu har vi bara tre dagar kvar, för på fredag ska vi på SPA i Ystad :)

Anonym sa...

Ja, och nu är jag tillbaka i Skogen. Suck. Här ser man inte himlen för alla träd. Jag saknar den!

Och jag saknar er!!

Linda sa...

Ellis: så bra att du kmmit hem ordentligt.
Jag saknar känslan av att veta att du inte var så långt bort...
Kom snart tillbaka!
Kram