torsdag, oktober 25, 2007

# Kom-ihåg

Jag har köpt en almanacka för 2008.
Om inte annat så för att komma ihåg EFIT-dagarna.
Jag glömmer dem varje gång och det retar mig, tycker ju att det är ganska roligt.

Förr hade jag alltid en almanacka, men numera så finns det i skallen.
Men tydligen får inte EFIT plats där.
Almanackan är svart i A5-storlek med mjuka pärmar, tror att jag kommer att trivas med den.

Kommentarer är överflödiga på detta onödiga inlägg.
Men jag är nödig. Kissnödig.
Tur att det finns vattenklosett i närheten.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också köpt almanacka. A5 med hårda pärmar, ljusbrunt "skinn". Detta går under önödigt(obs syftning ;)), vetande!

Annika sa...

EFIT är kul!!! Bra att skriva upp dock...Nästa datum är väl i mitten a nov, va? Måste kolla...

Mildamakter sa...

*asg*...jisses vad jag gillar din blogg :oD

Bloggblad sa...

Äsch.... det var ju ny almanacka jag skulle köpa idag... stod och velade på torget och visste att det var nåt...
Så det var en bra påminnelse. Får komma ihåg det i morgon efter systemet... :)

Anonym sa...

Jag har också tyckt att EFIT verkar kul - men har glömt att vara med, precis varje gång.

(Får snart också en ny almanacka, men en väggmodell:))

Tankevågor sa...

NÄR är nästa datum för EFIT? Hur ska jag hitta det? Någon skrev att det troligen var lördagen den 3/11 stämmer det?

Anonym sa...

Info om EFIT finns här:

http://fototimmen.org/

De har inte lagt ut datum för nästa än, men det kommer nog snart.

Och här är en till som ju skulle köpa dylik almanacka. Bra med påminnelse! =)

Treeeevlig freeeedag!

Linda sa...

Bettankax: då vet jag var jag sla läsa om dina hemlisar :)

Annika: EFTIT är verkligen kul, om inte annat så att jämföra sina dagar med andra.
Jag har inte kollat nästa datum än...

Mildamakter: du är väl bara så söt :) Kram

Bloggblad: tänk om det var någon som påminde mig om EFIT...
Hoppas du minns det idag efter de starka inköpen :)

Monica: det är så jobbigt att bära med sig väggen i väskan så därför kompletterar jag med en mindre :)

Londongirl: det finns en länk på min sida eller så använd adressen som ELlis så snällt har skrivit.

Ellis: det blev en bättre fredag än torsdag. Har fått en riktigt fin present :)
Plus att jag har labbegoset i minne :)
Bild kommer senare.

Anonym sa...

:O) Vad rolig du är!

Jag har almanacka sen många år tillbaka...nu har det gått så långt att jag skriver i den...sen om det är något väldigt viktigt som står där som ska göras...ja då skriver jag en postitlapp och sätter den på köksbordet. Hehe...har det med åldern tro??

Det Mörka Hotet sa...

Ursäkta en okunnig östgöte, men vad sjutton är EFIT..?


DMH/Samuel