måndag, oktober 01, 2007

# Hur tänkte jag?

Eller rättare sagt, jag tänkte inte alls.

Igår fick jag en bild via mail som var så talande.
Jag ville dela med mig och lade ut den.
Utan att tänka ett enda dugg.
Någon har tagit den bilden och det är inte jag.
Jag fick alldeles ont i magen när tankeverksamheten kom igång några timmar senare.
Jag tog genast bort bilden och skrev en förklaring.

Jag ber om ursäkt för mitt feltramp och hoppas att jag inte har skadat eller sårat någon.
Jag lär mig av mina misstag och kommer aldrig "fusk-låna" en bild igen.
Detta var första och sista gången.
Förlåt.

7 kommentarer:

Ingela sa...

Jag trodde ju att det var du som fotat...Annars skulle jag inte ha frågat om att få "knycka" den.

Låt magontet gå över nu!

Linda sa...

Ingela: det var första bilden som jag lagt ut som jag inte tagit själv.
Det magonda är borta nu, men en ursäkt ville jag ändå ge.

Linda Lunda sa...

Hej!
Tack för titten i din blogg.... jag kommer säkert tillbaka.
Linda

Bloggblad sa...

Det spelar nog inte så stor roll i det långa loppet, så släpp det du!

Det finns bloggare som ständigt lägger in andras teckningar har jag sett - utan att blinka - en av tecknarna har jag träffat live och vet alltså att de knubbiga damerna inte alls är gjorda av bloggaren. Jag frågade förstås om hon gjort alla bilder själv, men hon förstod inte vinken utan fortsätter "låna"...

Linda sa...

Linda Lunda: välkommen hit och välkommen tillbaka :)

Bloggblad: jag har släppt det, men det kändes bra att be om ursäkt.

Anonym sa...

Erkänner att jag lånar bilder ibland.

Linda sa...

Gunnel: det kan man väl göra kanske för eget bruk, men jag har inte gjort det på bloggen innan.