lördag, oktober 13, 2007

# Ännu en härlig dag!

Fönstret finns hos Elisabet

Just nu är det som om dagarna radade upp sig som ett pärlband, den ena lika fin och mysig som den andra.
Tänk att jag kan ha så mycket skoj fast jag egentligen vill gå i ide när det är höst.
Jag har träffat så många fina, härliga, glada och trevliga människor så hela jag känns varm inuti.
Vi har tillbringat dagen i Ystad och den var guldkantad...
Och så mycket gott vi har ätit...


Fler bilder finns här och här.
Tack Alla för idag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Lindisen, detta är en dag att ta fram när man är kall och ruggig. Så mycke värme,glädje och goa skratt...Tack för den! Kram

Anonym sa...

Läste om eran träff hos Elisabet och förstår att ni har haft en väldans bra dag. Så kul det måste vara.
Jag höjer min skål tillbaka till dig :O)

Bloggblad sa...

Jag känner igen mig hos Elisabet. Himla kul. Skål igen! Jag har lite kvar i mitt glas. Snart ska jag lägga mig - så jag är utsövd när vi ska sjunga en massa lovsånger i morgon (om de bara kunde skjuta tiden till kl 11, det är ju okristligt att börja öva kvart i 9 en söndagsmorgon.

Linda sa...

Bettankax: inte utan att man känner sig lite tröt, men på ett skönt sätt och med ett leende på läpparna :) Kram

Gunnel: ja, det har varit en jättehärlig dag på alla sätt.
Skål på dig :)

Bloggblad: du var med på ett litet hörn när vi skålade :)
Det var ingen rolig tid imorgon, vi ska samlas först kl 17.
Det är mer lagom :)
Sov Gott!

Anonym sa...

Ja det var en helt otrolig dag, så roligt vi hade!! :-)

Kram!

Villa Nian sa...

Blir nästan lite avundsjuk här ju... men det är kul att höra att ni hade det bra :-)

Tankevågor sa...

Visst är det mysigt att träffa bloggare irl och inse att man faktiskt har så mycket gemnsamt och ROLIGT ihop. Träffade Annika som bor i USA i somras och vi hade en sån jättekul kväll med två andra bloggare från Stockholm.

Linda sa...

Ellis: som sagt, ännu en härlig dag att spara :) Kram

Tina: jag är så sugen på att åka till Stockholm, tänk om jag hade kunnat träffa både dig och Londongirl och sen sticker vi till Annika i USA :) :)

Londongirl: jag kan tänka mig att ni hade det bra och roligt!
Att det finns så många härliga människor runt om i landet som man aldrig hade "träffat" utan bloggen...

Elisabet. sa...

Ja, och så många o l i k a sorters mnänniskor .., det är det bästa av allt. Såna man kanske aldrig hade mött tidigare, bara för att .., ja, bara för att man är så olika.

Saga sa...

KRAAAAAAAAAAAAM från Ystad!!!