onsdag, juni 10, 2009

Attjoooooo!

Jag är inte så bra på att göra ingenting. Det är kanske därför jag blev förkyld...
Halvligger i soffan och försöker ta mig genom alla filmerna med Gudfadern. Det tar sin tid om man säger så.

Ikväll hämtar vi vagnen! Tur att det finns något vettigt på agendan idag!

Och förkylningen då, jo den sitter där den sitter :(
Jag kan inte inte använda nässpray eller näsdroppar för slemhinnorna tål inte det. Jag har kortisonspray som jag brukar använda när det är som värst. Men den får man så klart inte använda när man är gravid.
Hittade rinexin och lusläste FASS, jodå, de kunde jag ta.
Nu är det Niagarafallen med häftiga nysanfall som följd. Aldrig är man nöjd.

9 kommentarer:

Lena sa...

Otur och väldigt onödigt. Hoppas du kryar på dig väldigt snabbt.

Annika sa...

Ja, väldigt onödigt att du skulle åka på detta just nu...
tur att Gudfadern filmerna är så bra som dom är...
Sen får du börja beta av "Sopranos" också.
Krya på dig!!

Tankevågor sa...

Nej det är svårt att göra ingenting....men ganska bra att kunna ibland när man behöver vila.

Film kan vara till hjälp då som sagt.

KRYA PÅ DIG!!

Mian sa...

Det var ju onekligen dåligt tajmat...
Krya på dig, snabbt!

Humlan sa...

Nämen, varför ska det bli såhär när du skulle koppla av och njuta av lite ledighet?
Krya på dig!!

Elisabet. sa...

Ja, att titta på Robert de Niro kan man väl uthärda om man är förkyld ..-)

Linda sa...

Panter: men det är så typiskt mig, ledig = sjuk :(

Annika: men jag tycker ju bara att det är samma sak hela tiden i filmerna... Jag tvingar mig... :/

Londongirl: det finns alltid något att pyssla med men jag är så täppt så jag får knappt luft.
Då är det bäst att sitta stilla.

Mian: urusel tajming :(
Jag gör mitt bästa!

Humlan: tja du, varför skulle det gå smidigt?
Äsch, det är ju bara lite snor....

Elisabet: haha, jag står ut :)

Jenny sa...

Vad trist att du har blivit förkyld nu när du är hemma och bara ska njuta av din ledighet.....
Krya på dig vännen!
Kram

Dakota sa...

Krya på dig!!

// Dakota