torsdag, juni 11, 2009

Holk!



Härom dagen fick jag min superfina vinst.
Jag hade en dejt med Panters dotter ute vid havet och där förärades jag med den fina holken.

Just nu står den inomhus och väntar på att vi ska fatta ett beslut. Beslutet om var den ska sitta.
Vi har antingen väldigt höga träd, eller väldigt låga, gamla fruktträd.
Just nu ligger en gran eller en björk närmast till hands.
Jag får nog smaka på det här lite till och sen ska jag få maken till att klättra i träd...

Elisabet, du klickar väl på länkarna? Jag är rädd att du ska ha missat att jag vann.......... :)



Om någon är intresserad av en holk så maila Panter, hon lovar förmedla kontakt! Hennes adress hittar ni på profilsidan.

10 kommentarer:

JULIEK sa...

Så fin : )

Linda sa...

Julie: ja visst är den?! Du kan tro att jag är glad över den!

Cat sa...

Nu är det inte ens 2 hela veckor kvar! Kanske det är bilden som är tagen lite underifrån på magen, annars har den blivit mkt större sen i fredags...

Du glömde kvar några ägg så jag har gått runt och varit "hög" utan dig:)

Nils hälsar!

Kram

Mian sa...

Riktigt läcker är den, din vinstholk.
Jag blir lite småavundsjuk.

mossfolk sa...

De är så fina de där holkarna från panter!

Och vagnen i inlägget nedanför också. Nu är det bara bebisen som saknas :)

Mildamakter sa...

Nu åker vi på (datorlös) semester i en vecka...kan du vara så ryyyysligt vänlig att inte föda under denna tiden?
Kniiiiip helt enkelt ;o) *kram*

Linda sa...

Cat: magen har blivit större... Det sa hon som ska bli mormor idag. Och den är tung!
Attans, glömde jag mumsa upp äggen?? Då finns det bara en som ska ha dem och det är du :)
Hälsa tillbaka till den vandrande pinnen :)
Puss o Kram!

Mian: jag är så glad för den och måste hitta ett riktigt bra träd så att den kommer till sin rätt :)

Mossfolk: jag undrar vem som gör holkarna egentligen, vi får nog fråga Pantern.
Har handlat lite kläder idag, så nu får den gärna komma... Bebisen alltså!

Milda: nähä, den fick inte komma nu alltså :)
Men det börjar bli lite tungt och jag skulle vilja ha tillbaka mitt högra revben, men jag ska göra så gott jag kan, för din skull :)
Ha en riktigt skön semester vännen.
Kramar

Tankevågor sa...

Jag blir glad bara jag ser de här holkarna och nu har du också en! Har också funderat över vem som gör dem.

Du fick träffa en dotter du som levererade din holk. Min levererades av annan Pantersläkting. :-)

FIIIIN vagn här nere i inlägget tidigare!

Lena sa...

Det är bra att ha släktingar strategisk placerade:)


Om fler är intresserade av holkar, det finns fler modeller, så kan jag förmedla kontakt. Maila mig bara.

Linda sa...

Londongirl: de är riktigt, riktigt fina annars hade jag aldrig fallit så för en holk :)
Jag har haft förmånen att träffa hela fina Panter-familjen! De är lika goa allihopa!

Panter: haha, först tolkade jag det som att det var bra att ha de utplacerade i olika träd för att kolla var holkarna passar bäst :)
Sen trillade polletten ner...

Du lär få förfrågningar!