torsdag, juni 25, 2009

Today is the day.

Ja, enligt barnmorskan alltså. Vad Pyret tycker har jag inte en aning om.
När vi var på första ultraljudet i vecka åtta blev jag beräknad till den 27 juni, när vi var på andra i vecka tolv eller tretton blev jag beräknad till den 25:e, sen har det stått fast.
Idag är det den 25:e och räknaren till höger börjar tydligen räkna uppåt igen. Men om bebisen kommer på lördag den 27: e så är det helt okej det med, det är ju Selmas namnsdag :)

Idag blir det några ärenden och sen lunch hos mamman. Fast hon jobbar så måste hon ju ha mat i sig!

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

Haha. Tycker det är lite kul att den börjar räkna upp igen.

Nu är det med spänning jag slår på mammas och pappas dator om dagarna ska du veta - haaaar det hänt något?

Kramar!

Annika sa...

Ja vad spännande för er det är nu!!
Jösses!
Så himla bra att Bettankax kommer att uppdatera oss när det händer!!
Kram!!

Villa Nian sa...

:-), trodde den skulle räkna minus ju! Självklart kommer han på SElmas namnsdag!

Christina sa...

Det är med lite bävan jag klickar in mig på din blogg i dessa barnafödardagar.
Så otroligt spännande det måste vara för er nu :)

Linda sa...

Anna: jag har försökt ändra på den nu, undras hur det ser ut för er?!
Jag tycker att den kan komma nu, sover illa om nätterna :/
Kram!

Annika: vi får väl se om den där Bettankax klarar ut det, jag skulle ju haft kurs för henne igår!
Kram

HusEtt: nu har jag försökt att ändra på räknaren, ni får berätta hur det ser ut numera.
Okej, jag kan vänta till lördag, men sen får den komma, han eller hon :)

Christina: haha, det låter nästan som om du tycker att det är lite otäckt :)
Men än så länge ligger den kvar i magen :)

bettankax sa...

Jag uppskattade lunchmötet väldigt mycket! Ja så mycket att jag tycker det ska bli en vana.:)
Kuben gör mig besatt...