måndag, juni 29, 2009

Ny vecka.

Natten har varit som den senaste veckans nätter, ganska jobbig.
Jag har så ont i magen när jag ligger ner och har väldigt svårt för att hitta en ställning som är bekväm för oss båda. Jag snurrar rundor och tror att jag kommit rätt när magen sparkar bakut och tycker att det här var ingen höjdare.

Hela morgonen har jag haft sammandragningar/förvärkar som inte varit av denna värld. Jätteont om jag jämför med tidigare upplevelser.
Kanske är det så att det börjar bli dags. Eller så bara luras den där inne med mig. Jag vet inte.
Om en timme ska vi vara hos barnmorskan, hon kanske kan avslöja vad som är på gång.

En alldeles grå himmel vilar över Skåne idag, men det är varmt, jättevarmt!

9 kommentarer:

Ellis sa...

Oooo, det kanske är på gång nu?!

Å det är så spännande så jag vet inte vad jag ska ta mig till! =)


Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Linda sa...

Ellis: jag vet inte om jag vågar hoppas på det. Men jag lär uppdatera er hur det artar sig under dagen :)

Ellis sa...

Jag håller tummarna! :-)

Lilla B sa...

Lycka till! Nu är det dags!

Humlan sa...

Så perfekt att ha en tid hos barnmorskan i dag, så kan hon kanske tala om hur det ligger till...

Det ÄR spännande och jag kan inte låta bli att kolla om du har uppdaterat varje gång jag kommer förbi datorn...

l*eva sa...

Tänker på Dig /Er, så det knakar!

Lycka Till LindaLotta!!

Annela sa...

Go, Mum, go!

Tankevågor sa...

Kom igen nu Pyret!!!!

Nu tänker jag på er hela dagen...Lycka till alla tre! :-)

Mildamakter sa...

Oooops...nu håller jag allt som går att hålla för att det har satt igång. Lycka till vännen!!!