fredag, juni 19, 2009

Glad Midsommar!



Buketten är inhandlad. Det blev ingen traditionell med vallmo, blåklint och prästkragar, de såg så skrynkliga ut. Den här blir nog bra den med.

Vi brukar ha huset fullt trädgården full av folk när det är midsommar, men i år beslöt vi oss för att inte ställa till med kalas, vi visste ju inte vilken status vi skulle befinna oss i. Så vi är bortbjudna och det ska bli så skönt att bara få vara.
Även om alla hjälps åt så är det ändå något annat.

Så nu tänker jag bara mysa resten av dagen!
Önskar Er alla en riktigt fin och bra midsommar.

11 kommentarer:

bettankax sa...

Vacker bukett! Ha en riktigt skön och bra Midsommar! KRAM :)

Hedgren sa...

Glad midsommar!

Ellis sa...

Glaaaad midsommar, mamsen! ;-)

Kraaam från oss här uppe!!

Annika sa...

Ha en riktigt trevlig midsommarafton nu!!!
KRAM!!

Humlan sa...

Nu ser jag ju blommorna, jättefina!
Så skönt att någon annan håller i kalaset, hoppas att ni har en riktigt Glad Midsommar!

Bert sa...

Glad midsommar till dig och de dina. Jag befinner mig i din traditionella midsommarsituation. Det är nämligen här "alla" är idag. Men det fixar sig bra. Sillunchen avklarad. Och den var det andra som ansvarade för.

Anna of Dallas sa...

Glad Midsommar och lycka till med sista veckan!

JULIEK sa...

Hoppas ni får en fin kveld : )

Lena sa...

Trevlig Midsommar och hoppas du hinner vila inför det som väntar. KRAM!

Mian sa...

Glad midsommar! (önskar jag så här lite sent..)

mossfolk sa...

Vilken fin bukett! Hoppas att ni hade en bra midsommarafton och ha en fortsatt skön helg!
Kram