söndag, juni 28, 2009

Vecka 41.



Publicerar tre magar i hopp om att det blir de sista...

11 kommentarer:

Humlan sa...

Men hallå! Nu är det ju plötslig en pojk-mage, det var ju en flick-mage innan!
*förvirrad*

Jag förstår att du känner dig ganska färdig med väntandet nu, hoppas Pyret är färdig med växandet också, så att ni får träffas snart (just nu blir du väl mest träffad i revbenet...).

anna of sweden sa...

Det hoppas jag också. För din skull! :)

l*eva sa...

mjaaae...tycker inte att magen *ramlat ner* tillräckligt, det blir nog några dagar till för Pyret att skvalpa runt i mammans mage.

bettankax sa...

Jag tror det blir på onsdag!;) Makalöst pampig mage :)

Linda sa...

Humlan: magen ändrar sig hela tiden för jag har så mycket förvärkar och sammandragningar så den står åt alla håll :)
Höger revben är ett stort blåmärke... Du har så klart för dig!

Anna: tack, det känns skönt med stöd :)

L*eva: men inte för länge, jag kan sträcka mig till onsdag, men sen får den minsann komma ut :)

Bettankax: nu får du banne mig ha rätt för nu har jag ställt in mig på det!
:)

Jenny sa...

Wow, vilken underbart fin mage vännen!
Ha en fortsatt mysig kväll :)
Kram

bettankax sa...

Mammor har NÄSTAN alltid rätt :)

billan sa...

Oj oj, även jag är i väntans tider. Mormor trodde jag att jag skulle bli på midsomarafton, men icke då.....
Vecka 42 och inget barnbarn ännu:)

Cat sa...

Nu har ju magen sjunkit jättemycket! Måste vara dags nu... :)

Ellis sa...

Ja oj vad magen sjunkit! Nu du, nu är det nog inte långt bort. :-)

Linda sa...

Jenny: jag hoppas det är sista gången jag visar upp den så här :)
Kram

Bettankax: eh, nää... Nu blev det nog något fel :)

Billan: man kan gå i 39 veckor och tycka att tiden rusar iväg, men de sista veckorna går ju i snigelfart...
Hoppas ni får träffa ert lilla underverk snart :)

Cat: åh jag hoppas du har rätt!

Ellis: jag hoppas att du också har rätt :)