lördag, juni 20, 2009

Mys.


Min bebis...

10 kommentarer:

Lena sa...

Ser himla mysigt ut. Väldigt fina bider i inlägget innan.

Linda sa...

Panter: Tack snälla!
Och det är mysigt att mysa :)

mossfolk sa...

Mysigt!
Och så jättefint med vallmon! Jag var tvungen att kika två gånger för att se om du hade gjort något med bilden innan jag insåg att det faktiskt verkligen är sådär rött :)

Ellis sa...

Åååååå men ååååå, din lurifax! Såg i Elisabets feed rubriken "Min bebis"... Vad tror du jag trodde jag skulle få se va?? =)

Men visst är den här bebisen också helt underbar! :-)

bettankax sa...

Jättefina flickor o härligt mys! :) Kram

JULIEK sa...

Åja det er en stor baby det : )

Jeg har jo flere babyer her. Den ene gammel katten min er 6,1 kilo. Tenker ofte på det at han er tyngre enn en nyfødt baby : ).....men han oppfører seg som en liten baby : )

Hedgren sa...

Reageraade precis som Ellis! =0)

Tankevågor sa...

Vet du vännen...här sitter jag ute på ön och så kommer jag in här på din sida...det tar TID att få ner bilderna så här i midsommartider ute i skärgården.
Jag hoppar till när jag läser "min bebis"
Texten kommer ju fram före bilden..

Men jag hinner tänka...det är såklart Selma! :-)


Helt makalöst fin bild! (Micke som tagit?)
KRAM

Humlan sa...

Vilken fin bild!
Hur kan du se så lugn ut? Vi, dina läsare verkar ju mer nervösa än du... ;-)

Linda sa...

Mossfolk: nej, jag har inte gjort ett enda dugg med vallmobilderna, det var verkligen så där rätt!

Ellis: oj förlåt! Det där tänkte jag inte ens på.
Någon ny bebis har inte kommit, jag gosar med den befintliga så länge :)

Bettankax: ibland är hon extra gosig :) Kram

Julie: ja, det är en ganska stor bebis :) 11 år är hon ju, men hon kommer alltid att vara vår lilla i våra ögon :)

Hedgren: förlåt :) Jag ska tänka mig för, tänkte inte alls på det.

Londongirl: jag inser nu att det var kanske lite tanklöst, men det var inte min mening att busa så med er.
Ja, det är Micke som stått bakom kameran :)
Kram

Humlan: haha, ja jag inser att jag ställer till det :)
Men jag är lugn. Tycker nästan att det är lite långtråkigt att vänta :)