lördag, juni 20, 2009

Inte en enda midsommarstång, men massor av Vallmo.

6 kommentarer:

bettankax sa...

Men så vackert...:)

Humlan sa...

Visst är det vackert med vallmo! Hade jag trädgård så är det en av de blommor som absolut skulle finnas.

Mian sa...

ÅÅÅÅ så vackert!
Mina favoritblommor!

Tankevågor sa...

Åh så vackert! Vallmo får mig alltid att tänka på mina barndomssomrar på Gotland.

Bloggblad sa...

jag älskar vallmo. Har t.o.m. skrivit en sång om dem...

Ljuvliga bilder. I min trädgård har jag två vallmoflickor med orangeröda kjolar. Bara två...

Linda sa...

Bettankax: i Skivarp :)

Humlan: de växer alltid som vackrast i åkrar... I vår trädgård blir de aldrig så fina :(

Mian: visst är det ett härligt hav!! Och så vet man att plockar man dem, så slokar dem med en gång...
De är vackrast där de står.

Londongirl: det låter som härliga minnen.
Tänk att jag aldrig varit där...
Än.

Bloggblad: Vallmo är jättevackra och det är så mycket svensk sommar för mig!
Det går inte att få samma känsla i sin trädgård, jag har försökt...