tisdag, juni 02, 2009

Enformigt.

Med risk, eller det är nog mer ett faktum, för att bli tjatig så är det nu bara tre dagar kvar.
Tre dagar, sen har jag en veckas semester och sen börjar jag luta mig mot försäkringskassan. Mammaledig. Jag.

Jag undrar om det inte är så att jag börjar känna efter nu hur det känns i kroppen. Jag är ganska trött. Eller så är det så att sitta bredvid på jobbet inte är min melodi. Det är mördande tråkigt och tiden blir evighetslång...

Imorgon fyller pappan år, han som snart ska bli morfar. Det firar jag med kvällsmöte på jobbet...

Och kvällens absoluta höjdpunkt - jag gissade rätt hos Panter!!!

4 kommentarer:

bettankax sa...

Grattis till vinnaren! (vill inte höra mer om sparris...;))

Annela sa...

Gratulerar! Är priset en luftfärd? =)

Tankevågor sa...

Grattis till din gissning! :-) Maken tyckte hela tiden att det var tyg det handlade om men jag var helt inne först på växtriket... ;-)

Annika sa...

Gjorde du!! OCh jag som trodde det var bambu, hahaha!
BRA jobbat, Lindalotta!!
Grattis!!