söndag, juni 21, 2009

Övningskörning

Tjugo minuter i sex kommer undertecknad på att nässprayen är fullkomligt slut, den som gör det möjligt att andas.
Jag utsätter mig för näsblod och såriga slemhinnor i och med användandet av dylika ting, men att inte kunna andas är värre.
17.57 stegar jag in på ett Apotek i Malmö och nappar åt mig två förpackningar nässpray. Nöjd och glad betalar jag mina 58 kronor och traskar ut till den väntande bilen.
Jojo, maken övade på att ta sig till Malmö snabbt och smidigt... :)

6 kommentarer:

Tankevågor sa...

Bra att ni övar på allt möjligt....finns det något nu som ni INTE har övat på? :-)

Linda sa...

Londongirl: blöjbyten...

Ellis sa...

Ni har ju en bebis hemma redan, Selma får väl modella i lite Pampers. ;)

Humlan sa...

Vissa saker kanske man inte ska öva för mycket på... Kör lugnt!!! ;-)

Kamilla sa...

Det där med nässpray,, känner jag igen! Jag köper oxå två paket i taget numera! Och vill inte gå nånstans utan att minst en förpackning finns i väskan!
Nu är det snart dags Linda!! Tänker på dig, kramis
Kamilla

Linda sa...

Ellis: åh, stackars liten, när det ska hon få slippa :)

Humlan: det lät värre än vad det var, lovar!

Kamilla: men jag brukar aldrig använda nässpray, jag får så ont av det. Men just nu får jag panik om jag inte kan andas genom näsan.
Så där beroende vill jag inte bli!
Ja, nu kan det ske när som helst. Kram