måndag, juni 01, 2009

Tomt., eller?

Jag vet faktiskt inte vad jag ska få på pränt. Just nu känns allting så konstigt, annorlunda.
Miljoner kvinnor och män har redan gjort det jag ska göra. Det händer varje dag. Det är inget speciellt, och ändå så snurrar det i skallen.
Jaja, nu har jag fyra dagar kvar att vänja mig :)
Och när det väl blir helg så kommer jag att le, det vet jag!




Hm... Tänker en sak men inser att jag skriver en annan. Jag menar att det känns konstigt att gå på mammaledighet. Att lämna vardagen bakom sig, en si så där 15 månader, eller nåt.

6 kommentarer:

Christina sa...

Ok, det är många som gör det, men jisses så unikt jag tycker att det är ;)

Tänk att det snart är dags...en liten brrrh, som en viss liten person kallar såna där.

Linda sa...

Christina: här har min hjärna tänkt en sak och så säger texten en annan. Jag menade att det känns konstigt att gå på föräldraledighet :)
Att det ska komma ut en guldklimp är fortfarande idag obegripligt, fast att jag känner den där inne :)

Linda sa...

den mest underbara tiden, om du frågar mig!

Annika sa...

Ja, vad härligt och pirrigt det måste vara just nu.
Var på en babyshower i helgen för min kompis Veronica som ska ha sitt första barn den 2 juli (bilder finns på min blogg), och det var så helt fantastiskt att se hennes LYCKA!! OCH hennes förväntan!
Jag kan känna samma sak här på din blogg!
Härligt.
KRAM!!!

anna of sweden sa...

En underbar tid väntar dig. Och en omtumlande tid. :)

Linda sa...

Linda: men det ska bli mysigt, det känns bara så annorlunda. Ovant.
Men på ett härligt sätt!

Annika: jag ska kolla in det så fort jag kommer hem, smygbloggar lite nu :)
Det är en förväntan som inte är lik någon annan, vet egentligen inte riktigt vad som väntar, mer än att allt kommer att bli annorlunda :)
Kram

Anna: åh, ja men så är det nog!
Jag hoppas att jag hinner med att ta in alla intryck, att få vara i nuet!