torsdag, juni 04, 2009

Finaste priset!


Jag har fått världens finaste pris av Panter! I nästa vecka kan jag hämta det hos hennes dotter!!
Jag har fått det på bild och jag vill så gärna visa er, men jag kan inte ta åt mig äran för den underbara bilden, den ska Panter ha!
Tyvärr blir det utan katt... :)

Jag tror att det var förra sommaren som jag sa att en sådan fin holk skulle jag vilja ha! Ja, jag med fågelfobi och allt... Men vi har ju stor tomt och höga träd :)

Är det okej att jag lägger ut bilden Panter??

Tusen tack, än en gång!!!

UPPDATERING: tur att bloggvännerna har mer koll när jag själv yrar...
Det var ju hos Londongirl jag såg den fina holken för inte alltför längesedan.
Fast jag tror att jag blev kär redan då jag såg Barbro på holken hos Panter :)
(bara för att ta mig själv i försvar lite :))

11 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, så fin holk! Så där gjorde våra katter också och jag stod nedanför med vattenslangen och försökte få ner dem. Katterna, alltså .-)

Tankevågor sa...

Åh....nu är vi "fågelholkssystrar" vi tre!!! Jag fick ju hämta min hos en släkting till henne här i Stockholm. :-))

Vet du....du skrev hos mig för inte allt för länge sen när jag la ut bilden på min att du kunde tänka dig en sån....hon är bra go vår kära Panter eller hur?

bettankax sa...

Å vilken fin vinst! :) Och tänk, jag kommer ju till att kunna titta på den och dess hyresgäster ibland:):)

Linda sa...

Elisabet: visst är den fin?! Jag tycker den är super!
Och där ska faktiskt fåglarna få vara i fred :)

Londongirl: ja men det gjorde jag ju! Jag tyckte det var lite länge sedan när jag skrev förra sommaren.
Men jag tror att jag föll för den redan då :)
Panter är världens bästa Panter!!

Bettankax: det får du så gärna så :)

Bloggblad sa...

Grattis! Rena lyxholken.

Och nu är det knappt tre veckor... min lilla sångfågel kom precis tre veckor före utsatt tid.

Spännande tid framöver!

Linda sa...

Bloggblad: Tack! Jag var så stolt kan du tro och faktum är att det håller i sig än :)
Men du är den tredje idag som säger så, jag har inte tid att föda barn den här helgen, den får snällt vänta till nästa helg i alla fall :)

anna of sweden sa...

Grattis! Det är något visst med fågelholkar - tycker jag som inte heller gillar fåglar något vidare.

Mildamakter sa...

Wow - jättefin! :o)

Tankevågor sa...

Ha ha ...inte behöver du "ta dig själv i försvar"....jag bara påminde lite om vad du skrev hos mig.

Jag minns att jag såg den holken hos Panter första gången när hon hade en sån fin bild inne på sin trädallé där den sitter. Sen minns jag också den här bilden på katten på holken.

Vår sitter nu uppe på en tall ute på ön.....ingen av katterna har gett sig upp på den...vi får se hur det går.
Jag är jätteglad för min...den passar så perfekt ute på ön. :-))

Kramen

Annika sa...

Kom just från Londongirl där jag såg den fina holken också!
Grattis än en gång!
Panter har flera holkar runt sverige nu. KUL!!!
HA en jättefin helg!!!!
OCH nu är du låååååångleeeedig också....härligt!!

Mian sa...

Fräsch holk!
Grattis till vinsten!