onsdag, juni 17, 2009

Eftertankens kranka blekhet...

När vårt badrum blev renoverat så hände en del saker på vägen som vi blev lovade skulle rättas till.
Lite avskavd färg i trappan, taket blev inte riktigt bra osv. Små detaljer men dock så viktiga!
Inget har hänt och jag har arpat retat upp mig ganska ordentligt och svurit några gånger och deppat andra gånger.
Idag kom den rare snickaren förbi och ville hämta nyckeln, de tänkte komma klockan sju imorgon bitti för att börja åtgärda skavankerna.

Sju?! Jag är ledig... Suck.
Tänk om jag fixat trappan själv och sagt att taket kunde vänta till hösten, eller nåt...

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Åja, det är väl ingenting .., du ska nog snart upp mycket tidigare än så .., så det är lika så gott att du vänjer dig ..-))

Ja, jag låter äckligt hurtig .-)

Annela sa...

Fy, vad tidigt - det är ju nästn mitt i natten, säger nattugglan Annela

Linda sa...

Elisabet: det är just därför jag behöver min skönhetssömn nu!
Fast den har varit borta så länge så det kan kanske kvitta nu :)

Annela: tack för att du förstår :)