torsdag, mars 12, 2009

:(

Nu snöar det. Och jag som lämnade vinterjackan hemma idag.

9 kommentarer:

mossfolk sa...

Vi kommenterade hos varandra exakt samtidigt!
Lite medlidande kan ni skånemänniskor få från ett vårigt Örebro ;)

Linda sa...

Mossfolk: det var verkligen härliga vårbilder hos dig :)
Det behövde jag i snöyran!

Elisabet. sa...

I Ystad är det mulet.

Men det börjar väl snöa här också snart.

Kamilla sa...

Jaa, va fan är detta? Det är inte heller någon synvilla:-(

Anonym sa...

:( sicket pissväder...just tvättat bilen? Jodå! Tar på mig hela ansvaret. Nu blir det inte tvätt förrän i maj.

Linda sa...

Elisabet: var glad åt det mulna, hoppas du slipper det andra.

Kamilla: nu är jag inte alls lika glad i snön, det är liksom över och förbi för den här gången!

Bettankax: amen!!! Det var väl onödigt?!
Välj maj-dag med omsorg, jag vill inte åka till landet Halland i snöstorm!

anna of sweden sa...

Vad är det med vädergudarna!?

Mildamakter sa...

Tindra med ögonen tös,
du t y c k e r ju om snö...*flinar*

Linda sa...

Anna: de finns nog inte längre :(

Milda: nu ska du inte vara sån... :P