fredag, mars 13, 2009

Förresten.



I onsdags.
Då hörde vi hjärtljuden.

Magiskt.

9 kommentarer:

Christina sa...

Vacker bild till ett hisnande inlägg :)

Anonym sa...

I know the feeling!


:-)!


/Your F

Linda sa...

Christina: helt fantastiskt var det!

Min F: mmm, jag vet att du vet :)

Annela sa...

Ja, det är stort och fort slår det lilla hjärtat, som ett kycklinghjärta.

Hedgren sa...

Glömmer aldrig första gången med äldsta dottern i magen. Jag hade haft blödningar av och till, mycket oro... Och så, utan att jag fattar vad som sker, sätter barnmorksan dopplern mot magen och HELA rummet fylls av "tjofftjofftjoff". "Vad är det?" frågar jag som 'inte varit med förr'. "Barnets hjärtslag" svarar hon. Och jag TJÖT! Tårar na ville inte sluta rinna. Ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv.

mossfolk sa...

Fantastiskt!

Anonym sa...

:)

Vad fint. Och så ofattbart ändå det här med livet.

Tankevågor sa...

Ja det ÄR en helt otrolig känsla när man hör det! Helt underbart. Lycka. :-)
KRAM

Linda sa...

Annela: fast jag som inte gillar fåglar fördrar en annan jämförelse :)

Hedgren: åh, det förstår jag. Vilket minne!
Jag mår ju hur bra som helst, tack och lov.

Mossfolk: mmm, underbart!

Matilda: jag är varken den första eller den sista som väntar barn och ändå tycker jag det är helt otroligt! Tänk att det bor en liten människa inuti mig... I just mig.

Londongirl: åh, man skulle vilja stanna tiden :)
Kram