tisdag, mars 10, 2009

Hur mycket hinner man med under en natt egentligen??

Först var det varmvattenberedaren som kokade eftersom både diskmaskin och kaffekokaren var igång. Maken fick ett smärre anfall när det kom hundra-gradigt vatten ur duschen...
När jag stängde av diskmaskin och kaffekokare så gick vattentemperaturen ned till 40 grader. Mycket märkligt eftersom dem inte har ett enda dugg med vartannat att göra...
Då undrade maken varför vi köpt en moccamaster som ställde till det så...


Lite senare åkte jag till London med min förra chef och där sammanstrålade vi med en gammal klasskompis till mig från mellanstadiet... Och var kom hon ifrån???
Väl där så skulle vi se en ny reklamfilm för ett klädföretag men de ville inte visa oss den.
Så då gav vi oss ut på gator och torg och protesterade eftersom klädkedjan skulle läggas ner i London.


Sen var det en sak till, men den har jag glömt nu.
Det är inte så att jag ligger på latsidan om nätterna.

7 kommentarer:

Humlan sa...

Nu förstår jag varför du har sovit så dåligt på nätterna. Om du sover så drömmer du så mycket att du är helt slut när du vaknar... så för att få vila så är du sömnlös!

Linda sa...

Humlan: haha, det var en bra förklaring :)
Så har jag inte tänkt på det innan.
men nu tänkte jag ju att det skulle bli bättre, med nya sängar...
Ska väl ligga in mig lite först :)

mossfolk sa...

Oj, du är alldeles vild på nätterna! Jag drömmer aldrig någonting... eller det sägs ju att man alltid gör det, även om man inte minns.

Christina sa...

Du ligger inte på latsidan på nätterna inte ;)

Mildamakter sa...

Inte konstigt att du är trött tös!

Gå in på min blogg och skriv på listan ;o)

Linda sa...

Mossfolk: klart du drömmer, men ibland är det minsann skönt att slippa minnas :)

Christina: dygnet fick helt plötsligt fler timmar på något vis :)

Milda: jag kommer och kikar!

anna of sweden sa...

Oj, vad effektiv du är! En sväng till London för protestmöte så där på nattkröken! Och tillbaka med morgonflyget? :D