söndag, mars 15, 2009

I Bokskogen.




6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir glad när jag ser bilden av en våryster kvinna med fina former(läs mage;))
inget "shoeshave" hoppas jag!

Bloggblad sa...

Snart kommer nya vackra bokblad där...

Så spranter ho' ä' i bena' - dä' va' jäsiken va' di' där stövvla' va' bra!

Humlan sa...

Stövlarna måste ju vara lika sköna som snygga när du dansar fram sådär!

Tankevågor sa...

:-) Blir man så där när man får röda stövlar???

Den där hållplatsen mitt ute i skogen satt igång fantasin...vilka åkte med det där tågen? Var det troll och skogsväsen eller? ;-)

"Nästa hållplats Bokskogen"!! ropade konduktören ut och så gick herr och fru hjort av.

Linda sa...

Bettankax: efter de där ystra rörelserna så var flåset igång...

Bloggblad: ja, flera stycken av din sort :)

Humlan: de är jättesköna!!

Londongirl: haha! Du är ju helt underbar!!
Haha, det kommer jag att tänka på varje gång jag går förbi :)

Tankevågor sa...

Den kan du få fantisera ihop en saga kring till lilla Pyret sen när ni knallar runt där i bokskogen och Pyret har världens minsta gummistövlar på sina fötter... :-)