lördag, mars 14, 2009

Jag tyckte att det var rätt låt som vann.

Så det så!

10 kommentarer:

Villa Nian sa...

Och rätt tvåa :-)

Anonym sa...

Vi röstade på både Caroline och Malena så vi är nöjda vi med. :-)

Tankevågor sa...

Här höll vi på ettan och tvåan i precis den ordningen. Så här var det också rätt låt som vann. :-)
Vi hade inte ens tänkt titta....trodde att EMD skulle ta hem allt med hjälp av alla tonårstjejers röster.

Bloggblad sa...

Jag med. Fast det var fler bra låtar än det brukar vara, tycker jag.

Lena sa...

Tycker att det var bättre än på länge och jag är också nöjd med resultatlistan.

Linda sa...

HusEtt: den har jag lärt mig tycka om!

Ellis: då är vi också överens :)

Londongirl: Vi är så rörande överens allihopa :)
Men det var ju också tv-tittarnas röster som avgjorde.

Bloggblad: ja, det är många som har fastnat... Det är både på gott och ont.

Panter: idag var det nog ingen som var riktigt dålig, förutom de där Alca... örk, inte min stil.

Anonym sa...

Jag tycker också det var rätt låt som vann! För att inte tala om vad mormor tycker..båda hennes favoriter i topp (hon ringde och var mycket nöjd;)).
Tack för en fin dag! :)

Mildamakter sa...

Tyckte jag med!

Linda sa...

Bettankax: vad roligt att den gamla mormorn och den nya mormorn är nöjda och glada... :)

Milda: vi tycker lika! Hurra!!!
:P

Kamilla sa...

Ja helt klart, det sa jag från början att jag tyckte den låten skulle vinna! Sen fanns det några till som var bra, men det blev ju bra till slut, för en gångs skull,, ha ha