torsdag, mars 19, 2009

Man lär så länge man lever!

Tänk så mycket man inte vet.

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Hehe... ganska onödig vetskap för min del, men det kan ju vara kul att vara uppdaterad...

Jag säger som de andra, hör med barnmorskan direkt, jag minns att min dotter hade ett sånt där stödband, fast hon fick ont i fogarna efter förlossningen. Brorsans dotter väntar barn i samma stadium som du, och hon har visst väldigt jobbigt med fogarna just nu också.

Linda sa...

Bloggblad: länken fanns på vårt intranät... Där kommer alla möjliga artiklar som innehåller ordet mjölk bla :)
Jag får se om det blir värre för då ringer jag till henne, jag lovar!

Anonym sa...

Å men tack, som jag letat! ;):)))

l*eva sa...

hi hi...jag trodde att det var ett för tidigt aprilskämt! Länken alltså!
:)

Linda sa...

Bettnabus: så bra att jag kan serva med info :)

L*eva: det var nästan så att jag trodde det med eftersom jag hittade dit via jobbets intranät.

Tankevågor sa...

Man slutar aldrig att förvåna sig....

Linda sa...

Londongirl: att man bara orkar...

Mildamakter sa...

Men käre nån... ;o)

Linda sa...

Milda: :P

mossfolk sa...

Äntligen! Som jag har sett fram emot den utvecklingen... hm, eller kanske inte ;)