måndag, mars 16, 2009

!

Nu är det hundra dagar kvar!

6 kommentarer:

Kamilla sa...

Då har vi ungefär lika många dagar kvar då, du och jag. Även om det är med helt olika saker! Men det är ju oavsett två väldigt bra saker som ska hända samtidigt nästan. Jag har 106 dagar kvar!
Ta hand om dig
kramis

Anonym sa...

Vilket fantastiskt äventyr och vilken resa du har framför dig :)
Det bästa som hänt mig i mitt liv, att få nåden att få låna ett barn i en del år.
Om 100 dagar så...!
Anna-Karin iH

Anonym sa...

Hundra dagar låter ju jättemycket! Och så kommer det säkert att gå i ett nafs. Man borde kunna få bestämma hur fort eller sakta tiden ska gå.

Lena sa...

Vad fort det går! Tycker jag så här på avstånd.
(Jag har 98 dagar kvar på min väntan och det känns v ä l d i g t långt, men det är ju vår!) Jag håller med Matilda, att det borde gå att justera tidens hastighet.

Villa Nian sa...

100 dagar kvar och vi har inte gjutit golvet än! Jag tror din lilla Pyret tittar ut innan vi flyttar in i HusEtt. Tiden går hur fort som helst ibland!

Linda sa...

Kamilla: det är verkligen en sommar att se fram emot!
Jag hoppas att allt går som det ska!
Hoppas du får sova i natt vännen.
Kram

Anna-Karin: vad roligt att du tittar in. Dig har man fått läsa så mycket om :)
Åh, jag tycker det ska bli så spännande, men ibland kan jag nog inte förstå det riktigt.

Matilda: jag tycker det låter kort! Det var 280 från början och imorgon är det bara tvåsiffrigt!
Jag trodde den här tiden skulle gå så långsamt men den rusar iväg!

Panter: ja, det går jättefort!
Dina dagar är nog oändligt mycket längre, de dagarna kunde man gott kunnat får justera.
Jag behöver nog mina för att få poletten att trilla ända ner...

HusEtt: jag hoppas att vi får tummarna loss innan de hundra dagarna har gått. Jag vill ju komma och se det live!
Men vet du, det tar alltid längre tid i gamla hus... En riktigt het nyhet va?
:)