söndag, mars 15, 2009

Vecka 26.



Än så länge går jackan att knäppa...

10 kommentarer:

Anonym sa...

en mage i rättan tid ;)

Linda sa...

Bettankax: känner mig riktigt stolt ;)

Bloggblad sa...

Och när den inte går att knäppa, är det nog dags för vårjackan... Du/ni är så jättefina!

Linda sa...

Bloggblad: jag hoppas du har rätt :)
Tack gulliga Du!

Villa Nian sa...

Superfina stövlar, fick lite sån där vill ha känsla :-). Fin mage också förstår att du är stolt över den!

Humlan sa...

Du får väl sticka en poncho till den tiden när magen inte får plats i stängd jacka...

anna of sweden sa...

Och snart är det vår och då behöver du ingen jacka.
Så himla bra planerat! ;)

Vilken fin bild! Fin blivande mamma. Fin mage och fina skor! :)

anna of sweden sa...

STÖVLAR heter det förstås! :)

Anonym sa...

Vilken fin bild vännen :)

Det var himla kul att träffa dig och pyret idag!
Vi får som sagt se till att det inte går så lång tid tills nästa gång vi träffas :)

Linda sa...

HusEtt: åh stövlarna har verkligen varit ett begär :)
Idag var jag mest stolt över att få in magbilden på rätt dag :P

Humlan: vilken bra idé, då måste jag ju beställa lite garn... Hehe!

Anna: GullAnna! tack för alla snälla ord!
Jag hoppas att det snart blir så pass varmt så att jackan kan vara öppen i alla fall :)

Jenny: äntligen!
Tur att någon kan ta tag i oss, Du alltså :)
Och nu har du fått se mig som en tjockis också :P