måndag, mars 23, 2009

Handledsvärmare...


13 kommentarer:

Skogseva sa...

Behöver man inte två handledsvärmare?
Vi har tre magvärmare - det är inte heller dumt, särskilt om man känner sig lite frusen och olustig - då är en katt eller tre oslagbara!

Skogseva

Tankevågor sa...

Tänk då kan jag också få till handledsvärmare trots att jag inte kan sticka! Tack för tipset! :-)

Pussa henne från oss!

Linda sa...

Eva: man kan alternera, det blir lite tungt efter ett tag..
Jag hade två innan...

Londongirl: du kan har hur många som helst ju :)
Och byta färg efter kläderna :D
Selma är pussad på och hon njöt!

Anonym sa...

Härligt att se dom två finaste flickorna, som jag vet!

Visst växer magen...:)

Linda sa...

Bettankax: det är väl så att det är lättare för andra att se det.

Mildamakter sa...

Helt klart jordens finaste pulsvärmare! ;o)

mossfolk sa...

Vilken mysig handledsvärmare! Hon är så fin, Selma!

Villa Nian sa...

Fina tassen :-)

JULIEK sa...

Hvor kjøper man sånne ???????

Annika sa...

Mysig handledsvärmare det där...
SKULLE gärna sitta med en katt just sådär.
Fin mage du har förresten!!
Kul att du visar den för oss varje vecka.
Kram!!

Linda sa...

Milda: å du är lika snäll som alltid mot Selma :)

Mossfolk: å här kom en snällis till :)

HusEtt: mmmm, gostassen!

Julie: av just den här sorten finns det bara ett exemplar, men det finns många snarlika och jag vet å det bestämdaste att du har flera stycken :)

Annika: usch att vara allergisk är ju inget vidare... Du får mysa på avstånd :)
Och tack för att du gillar min magmannekäng :)

Anonym sa...

Åh, vilken mysig handledsvärmare! Och söt! ;)

Christina sa...

Ser ut att vara bästa sortens handledsvärmare, med inbyggd vibrator ;)