måndag, mars 30, 2009

Vecka 28.



Tacksamt med ränder på tvären. Och jag som älskar ränder!

12 kommentarer:

Mildamakter sa...

Wow - vilken gullig mage du har!

Tankevågor sa...

Härligt! :-)

Annela sa...

Visste du att det är i v 28 och några veckor till, som man låter modeller visa mammakläder, för då är man som snyggast.
Sedan går man mer åt elefanthållet:)

Nu har vi kramat varann, Ellis och jag och hon är tillbaka i storskogen och snön.

mossfolk sa...

Härligt! Och så trevligt med nyrenoverat badrum... i allafall planerandet och förstås det färdiga resultatet :)
Det blir väl före och efterbilder?

Christina sa...

En mage man blir glad av :)

Elisabet. sa...

Ja, nuuuu .. nu snart är vi likadana ..-)

Men jag har inte randigt, jag.

Linda sa...

Milda: haha gulle dej!

Londongirl: mmm, det är mysigt!

Annela: men vad konstigt att ingen hört av sig?!
:P
Roligt med kuriosa, det hade jag ingen aning om.
Men elefant? Nu fattar jag ingenting :P
Förtsår att ni har haft en trevlig helg i alla fall!

Christina: :D

Elisabet: du behöver glasögon!!!

bettankax sa...

Gullemage :)

Ingela sa...

Jag har en olycklig kärlek till tvärrandigt. Det breddar även när man inte är gravid, men det struntar jag i.

Bloggblad sa...

Jag vill klappa lite på den där magen...

anna of sweden sa...

Som jag har väntat! Men måndagsmage gick ju precis likabra. :) Så fin, så fin!

Jenny sa...

Så fin du är vännen!
Man vill bara klappa och känna på den underbara magen :)
Kram