måndag, mars 09, 2009

Vecka 25.


22 kommentarer:

Lena sa...

Så fin mage.
Pojke tror jag, just nu :)

Linda sa...

Panter: :D
Det gissas hej vilt på alla håll.
Det svänger fram och tillbaka allt eftersom veckorna går.

Anonym sa...

Uuuääää, nu bölar Ellis igen. :)

U n d e r b a r t! Kram!! :-)

Anonym sa...

Vilka underbara bilder vännen och det måste vara Cat som känner på magen :)

Kramisar

Anonym sa...

Förresten, TACK för dem fina knapparna :)

Kram

Tankevågor sa...

Vackert! Har ni knackat på och frågat Pyret om h*n är en pojke eller flicka?

Elisabet. sa...

Jaa ... nu är den snart som min ..-)

mossfolk sa...

Sådana här bilder blir jag alldeles lycklig av!

Anonym sa...

Såja nu är ordningen återställd. Finast i världen!:)

Anonym sa...

fanclub såklart!!! ;)

Humlan sa...

Hur kan det komma sig att jag blänger ilsket på min mage och tycker att din är så fin...? ;-)

Linda sa...

Ellis: näemn, du får inte gråta mer nu, tokfia! Kram

Jenny: visst är det Cat som försöker få kontakt med den där inne :)
Och bra att knapparna kom fram.
Kram

Londongirl: inte vi, men andra undrar ofta och mycket :)

Elisabet: haha, det tror jag inte en sekund på! Tosa!

Mossfolk: åh, det blir ju vi också :)

Fun Fanclub: haha!!!

Humlan: det är en otrolig upplevelse, att kunna vara stolt över en stor och växande mage :)
Jättehärligt!
Bara den försvinner sen......

Christina sa...

Ja, såna här bilder är rena lyckan :)
Uj, så fin maggen är!

Linda sa...

Christina: det är häftigt att kunna stoltsera :)

Bloggblad sa...

Men så gosigt med magen!!! Jag undrade just häromdagen, om vi inte skulle få se den snart.

Pojke eller flicka... så fort h_n visar sig blir det så självklart att det var just den sorten.

Bloggblad sa...

Elisabet: Hehehe... och när kommer du ned med en baby (som en utländsk kompis kallade det)

Linda sa...

Bloggblad: men det är tredje veckan som magen är med. Hade som mål att lägga in en bild varje söndag, men det har blivit måndagar... :)
Å vad det är hemskt att bli tillfrågad när det är dags, när det inte alls är dags.. Det har hänt mig :( innan det fanns någon i magen alltså.

Anonym sa...

Hej hela familjen Jonsson, vi mottes av smaregn o idag har vi haft en timme med perfekt sol, lite branda. Hoppas allt ar bra hemma i Svedala. Ha det gott sa ses vi

anna of sweden sa...

Så fin! Och hjälp vad den växer. :) Härligt!

Visst är det lustigt med bloggar. Det känns nästan som om jag känner både dig och magen! ;)

Kram!

Mildamakter sa...

Åhhh så fin...

Anonym sa...

Så fin!

:)

Linda sa...

Turisterna: vad härligt att höra ifrån er!
Hoppas ni gör som jag har sagt, njuter lite för oss också :)
Var rädda om er.
Kramar

Anna: man ser ju inte skillnaden på samma sätt själv :)
Och jag håller med dig, det är ju så härligt med alla dessa människor som man får ta del av :)
Kram!

Milda: ... tack :)

Matilda: Tack!