torsdag, maj 03, 2007


9 kommentarer:

Anonym sa...

Selma ser ut att trivas och hon njuter verkligen av livet!!
Kram

Anonym sa...

*gos* :-)

Anonym sa...

Det där ser ju rätt skönt ut :O)

Tankevågor sa...

Det är så rogivande med en sömning katt....Hon är bra go' :-)
Kram

Lena sa...

Mysigt, njut av livet på alla sätt och kväv dig inte i prestationsångest. Jag läser ju här just för att det är så bra och lagom och trevligt och... jag kan hålla på länge. Med lagom menar jag att det känns som om du verkligen är dig själv och det känns så bra och skönt.

Linda sa...

Alla: Selma har förmågan att se så där skönt avkopplad ut, på alla möjliga ställen och då blir mitt hjärta alldeles varmt!

JULIEK sa...

...men sååååå søt da. For en rolig bild.

Ang bloggtorka, hadde jag også det nu i vår. Klarte inte å skrive något, setningene bare fastnade, både som blogg tekst och kommentarer. Tenkte også på dette med bloggen, men jag mår ju bra av å blogge, bare jag tar det i mitt tempo och inte kjenner press. Gjør det slik at jag legger inn bilder och tekst av det jag just i det øgonblicket føler for. Nær jag provar å tenke på hva alla vil jag skal skrive om blir det oftast inte bra. Bloggen skal ju vara något som man mår bra av. Måste også innrømme at jag blir veldig glad for kommentarer. Det er ju en måte å kommunisere på : )

K sa...

Rofyllt!

Anonym sa...

Precis så där slapp känner jag mig också idag.