lördag, maj 12, 2007

EFIT-test :)

8.45 Dagens första kanna kaffe är på gång.

9.45 Frukost

10.30 Andra maskinen tvätt är på gång.

11.30 Nyplockade rabarber från trädgården.

12.30 Skriver mitt inlägg om bilen.

13.30 Och här försvinner den bort...

14.30 Rabarberpaj

15.20 Jag tömmer diskmaskinen.

16.30 Micke dammsugar :)

17.20 Första halvlek och hoppet levde än...

18.20 Selma myser på uteplatsen.

19.20 Vi lagar middag tillsammans.

20.30 I väntan på Melodifestivalen tar jag dagens sista bild.

7 kommentarer:

Bloggblad sa...

Trevligt! Och rabarber... mina dog när maken byggde en kompost rakt över utan att se plantan...
Fast du, bilden på rabarberpajen påminner starkt om när de filmar inifrån magen... (men jag tror att den var god ändå!)

mossfolk sa...

Vad duktig du varit med bilder. Jag har hittills aldrig lyckats med en EFIT-dag. Men den där rabarberpajsbilden... är nog inte tagen från sin bästa sida ;)

Linda sa...

Bloggblad: det är ganska svårt att ta död på rabarber, men ndå vet jag at en kompost klarar av det :)
Klart pajen var god, det är en "kladdpaj" och då ser det ut så där :)

Mossfolk: det var faktiskt ganska kul, men man fick ha ögonen på klockan hela dagen :)
Pajen såg bättre ut i verkligheten.

Saga sa...

Åh vilka härliga bilder! Skulle vara kul att göra en EFIT. Provade faktiskt en gång men kom nog bara till nångång på fm.... ;)

Anonym sa...

Jättebra!! Inte var det så svårt inte :O)
Hoppas det gav mersmak!!

Annika sa...

Vad KUL!!! Vet du, igår anmälde jag mig till efit. Är du också på g att göra det alltså? KUL!!!
SÅ kul att se din dag. VERKLIGEN!!!
Vad säger du om ESC? Besviken?

Tankevågor sa...

Vad roligt att få se din dag! Någon gång SKA jag lyckas med en EFIT jag med....