torsdag, maj 10, 2007

Jag vet egentligen inte vad jag vill illustrera med bilden.
Man kan tolka den som man vill.
Antingen att veckan rusat iväg, som vanligt.
Eller att allt känns lite rörigt just nu.
Eller att det helt enkelt blir så där när man tar en bild rakt ut åt sidan från bilen.

Jag har en vecka bakom mig med usel sömnhistoria.
Jag är trött.
Jag vill sova en hel natt.
Jag är extremt lättirriterad.

Kände mig riktigt glad för första gången ikväll när jag åkte ifrån körrepetitionen.
Tänk vad musik kan göra!
Jag spelade in en snutt och skickade tvärs över Atlanten till mina vänner som semestrar i New York just nu. Hoppas de log :)

Till helgen har jag beställt uppehållsväder eftersom det har regnat konstant i 4 dygn nu.
Det börjar bli enformigt.

Jag vill kunna känna solens värme när jag sitter skönt tillbakalutad i en trädgårdsstol och läser.
Inte en enda sak har jag på agendan till helgen och det var ett tag sedan det var så.
Skönt!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå vilken fin kant jag skymtar till jeansen!;)Håller tummarna för en god nattsömn. Kram

Linda sa...

Ja du mamman min, den är så fin!!!
:) Godnattkram.

qi sa...

Jag tycker "ilbilden" är suverän!

Var rädd om dig Lindalotta...

Kram från qi

Linda sa...

Qi: man längtar ihjäl sig snart...
Man längtar till helgen, man längtar efter semestern, man längtar efter solen...
Tänk om man bara kunde vara...
Stor kram till dig Qi.

Annela sa...

Det är tur satt körsång och musik finns. Det gör gott i själen. Det är precis som om den får vingar.
Sov gott!

Linda sa...

Annela: det är verkligen så härligt att sjunga och ibland är det faktisk som allra bäst!

Anonym sa...

hm...kan det ha något med årstiden att göra. Idag har jag kännt mig helt för bedrövlig, sur, trött och allmänt lättirriterad. Hoppas jag sover bort det i natt för det är inget kul att känna sig så