onsdag, maj 23, 2007

För första gången någonsin har Micke missat en dag i vår almanacka.
Dagens datum.
Då, för nio år sedan förlovade vi oss.

För första gången någonsin har jag kommit ihåg en dag i vår almanacka - utan påminnelse.
Dagens datum.
Då, för nio år sedan förlovade vi oss.

Jag log när jag såg Mickes min :)
Så länge han minns min födelsedag så är jag nöjd.
Jag klarar mig utan det andra.
Faktiskt.

Förmodat gallstensanfall under måndagen och tisdagen.
Idag mår jag lite bättre.
Men har fått annan magåkomma. Oro.
Champions League final om mindre än en timme.
Jag håller på mitt Milan. Micke på Liverpool.

Vojne.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis ifrån mig till er båda.

Jag skriver alltid i almanackan sen säger jag inget....jag vet att Tage läser den :O)

Annika sa...

Grattis!

Håller med, så länge inte fdlsedagen glöms bort är det bra! Eller bröllopsdagen.

:-)

Anonym sa...

GRATTIS på förlovningsdagen önskar mamma/svärmor

Anonym sa...

Just nu med 8 min kvar, 2-0 till Milan. Jag håller andan!!! (bettankax)

Anonym sa...

Grattis till segern...

Linda sa...

Gunnel: tackar!
Det var ju ett bra knep :)

Annika: Tack!
Micke brukar ha bättre koll på sådana dagar, medan jag har bättre koll på födelsedagar i släkten och namnsdagar :)
Bröllopsdagen brukar vi planera gemensamt så den har vi bra koll på.

Mamma: tack :)
Det blev fruktansvärt jobbigt de sista minuterna... Puh!

Slottsträdgårdsmästaren: tack så mycket. Inget finlir av Milan...
Men så skönt!

Annela sa...

Grattis till förlovning (för 9 år sedan)och Milanseger. Trist match och jag höll faktiskt på Liverpool. *snyft*

Anonym sa...

Grattis, grattis (i efterskott).

Gallstensanfall är hemskt, hoppas att du känner dig bättre nu.

Linda sa...

Annela: tack.
Det var ingen bra match alls, inte särskilt rättvis i första helvlek (snacka om att kunna vara lite obejtiv!)
Men det var Milans tur den här gången, de behövde detta.

Monica: Tack :)
Jag mår mycket bättre nu och det är en evig tur.