fredag, april 06, 2007

Ledig, fast det "bara" är fredag.
Mmm skönt.
Jag och Selma har precis varit ute på en morgonpromenad i trädgården och konstaterade att knopparna på äpplelträden börjar bli riktigt stora!

Ska försöka väcka sjusovaren så att vi kan äta frukost för sen bär det av till Österlen och mormor. Det lär vara mycket trafik på vägarna eftersom konstrundan är i full gång.
Men det är strålande väder så jag hinner njuta av all vacker utsikt om det går lite långsamt :)

Ha en skön fredag!

11 kommentarer:

JULIEK sa...

Ha selv en fin fredag. Kram : )

Anonym sa...

Visst är det skönt och vara ledig! Men som du redan vet så ska jag jobba imorgon men det är bara mellan 8-12. Så det är inte hela världen.
Tack för en supertrevlig eftermiddag i onsdags!!
Ni får också ha en riktigt mysig fredag! Hälsa Micke och din mamma!
Kram

qi sa...

Vilken skön morgon, att gå ut med Selma och se att knopparna på äppleträdet blir större och större..

Bloggblad sa...

Jag såg ett reportage om konstrundan och kan tänka mig hur fullt med folk det blir.

Annika sa...

OKAY!! Tack för bilden på allt GOTT SVENSKT godis som ligger i ditt Påskägg!!!! YOU---Lucky, lucky girl!!!! MUMS så HIMLA gott det ser ut. VILL HA!!!

Hoppas ni får det fint på Österlen (så ljuvligt). Du har väl kam'ran med!? Japp, trodde det. :-)

Anonym sa...

Jag säger som Annika. Det där svenska godiset vill jag ha!

:)

Glad påsk!

Anonym sa...

Hoppas ni har en mysig stund hos mormor!

Att vara ledig i fyra dagar i sträck...det är inte fy skam det inte. Idag är det lite på agendan men resten av dagarna ska jag bara laaaaata

Det Mörka Hotet sa...

I går var det blåsigt och varm här (i Östergötland) men i dag är det blåsigt och kallt istället - inte skönt!


Samuel

Linda sa...

Julie: tack vännen! Kram

Jenny: hoppas du har haft en bra dag idag och att det blir lugnt imorgon. Undras om ALD kommer dit...
Alla hälsar tillbaka! Kram

Qi: det är en ritual sedan länge, en runda tillsammans med Selma på morgonen när jag hämtar tidningen. Men idag kom ju ingen tidning så vi kollade in alla knoppar extra nog :)

Bloggblad: det är knökfullt på vägarna och man ska helst inte köra fortare än 50 på 90-vägarna för då kanske man missar en sådan där röd-gul vimpel som visar var utställarna finns :)

Annika: jodå, kameran var med, men det var så kallt så de flesta bilderna är tagna inifrån bilen, vilket inte blev så bra i de flesta fallen.
Micke tyckte att vi skulle skicka en påse godis till dig :)

Matilda: om vi skickar en påse till Annika så kommer en påse till dig :)

Gunnel: det var så bra hos mormor, lugnt och skönt och myyyyycket mat, god mat :)
Skönt med lata dagar utan inplanerade saker, det behöver man!

DMH: det har varit ordentlig kallt här med men solen har varit framme.
Har en kanonbra bild till dig :) :)

mossfolk sa...

Skönt med ledig fredag! En extra dag då och då är inte fel... Hoppas att den blev riktigt bra!

Anonym sa...

Ååhh, nämen, inte ska ni väl... Lilla jag...

Nä, skämt åsido, inte behöver ni skicka godis, men TUSEN TUSEN tack för tanken!

:)