måndag, april 09, 2007

Vilken lat dag detta har varit, inte många knop här inte.
Frukost och sen hamnade vi framför varsin dator.
Micke har kollat fotbollsbiljetter till Milan och en eventuell resa till Milano, läst en massa fotbollssidor och lyssnat på musik.
Jag har läst bloggar och lyssnat på annan musik och letat efter tips på födelsedagspresent till min pappa som har mage att fylla 60 om två månader.
Halva dagen har jag tillbringat i soffan tillsammans med Selma, med en bok i handen och den andra handen har gått i skytteltrafik mellan påskägget och munnen.

Nu har jag ett konstigt sug efter mat trots att magen är full av godis, men ingen av oss har orkat planera någon middag så det blir hämtmat...
Kyckling i pita med currysås och så delar vi på en grekisk sallad.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lata dagar måste man ha och Selma ser ut att njuta även hon :-)

Linda sa...

Tina: visst ska man kunna unna sig lata dagar, men jag får liiite ångest över att jag inte har gjort något på hela dagen...
Selma däremot kopplar av fullständigt utan ett uns dåligt samvete - sunt!

Tankevågor sa...

Det blev en lat dag för oss också igår. Vädret gjorde att det var så skönt att stanna hemma.

Det låter så himmla roligt med fotbollsresa! Blir inte ett dugg avis. * Jag ljuger så braaa *

:)

Tankevågor sa...

morr ....jag vet att himla stavas med ett m.....ibland blir jag bara så trött på mitt slarv och slippriga tangenter!

Anonym sa...

Härligt att inte behöva laga maten själv. Vi hade hemleveransmiddag ikväll. Några olika kinesiska rätter. Mums!

Annika sa...

OCH vad tycker du om boken då??? :-) Måste ju fråga...
Låter som en skön dag!!!

Anonym sa...

Det där lät som en dag att njuta av. Lite aktiv har du i alla fall varit i ena armen. Nu ska det bli andra bullar här vad det gäller godis....fy attan vad jag har stoppat i mig