söndag, april 15, 2007

Tack för alla gratulationer idag!

Jag är som ett barn fortfarande när det gäller paket och överraskningar, men den där pirrande känslan man hade när man var liten, den som hängde med hela dagen, den känns inte på samma vis längre. Lite sorgligt, men ändå, jag älskar att fylla år... :)


Mamma, pappa, Boel och Mormor har varit här hos oss idag.
Vi har ätit smörgåstårta, kakor och ännu en bärtårta. Jodå, alla blev så mätta och belåtna.
Fast mest belåten är nog jag ändå, jag fick jättefina presenter, uppvaktningar per mail och blogg och sms-pling under hela dagen.


Vi kunde inte sitta ute idag, det blåste nästan kallt mitt på dagen. Under eftermiddagen mojnade det och nu när det är kväll är det alldeles vindstilla.
I trädgården blommar tulpanerna för fullt och det kan jag inte minnas att de hunnit med till min födelsedag tidigare.
Morgondagen väntas bli lika fin men sen ska det bli lite kallare igen.

Nä, jag tror jag ska mumsa i mig lite rester nu, jag har nog ett veck kvar att fylla ut :)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en härlig dag! :) PS. ännu PROPPmätt!

Saga sa...

Åh! GRATTIS!!!!!!
Massor med kramar från mig o Saga loppan (Saga bjuder dessutom på tårta som hon tillverkat av lera. Jättefin. Och god!)

Amber sa...

Grattis! En vädur, väl...?

Linda sa...

Anonym mamma: du får komma ut ur garderoben nu och skriva ditt namn :)
Tack själv för fina presenter! Kram

Annika&Saga: å en lertårta, det är ju precis det som har saknats idag! Tack snälla :)

Amber: Tack!
Japp en vädur med mjuka horn :)

Lena sa...

Åh, precis så ska en födelsedag vara: Mätt och nöj, glad över presenterna. Vilka fina kort du tar!

Linda sa...

Panter: ja, det blev en jättehärlig dag, men många härliga skratt.
Tack snälla för komplimangen :)

Det Mörka Hotet sa...

Massor av GRATTISKRAMAR från mig också - och roligt att du fick en så'n härlig dag!!!


Samuel

K sa...

Stort grattis i sista minuten!

Anonym sa...

GRATTIS från mig i sista minuten :-). Vilka fina rosor du fick och din dag låter som en perfekt födelsedag. Pys spinner ett grattis osså :-)

JULIEK sa...

Så bra at du har hatt en fin dag. Jag også er barnslig glad i min fødelelsesdag. Trevligt at du har fått så mange hilsninger. Kram från meg : )

Annika sa...

Du, jag saknar också det där pirret man hade som liten vad gällder fdlsedagar. vart tog det vägen? Det var ju så myyysigt...
Men det låter som om du hade en jättefin dag!!! DET är BRA!!!

Moni sa...

Stort grattis på dagen!
Låter som att du har blivit väl omhändertagen! Som sig ju bör på en födelsedag! :)

Linda sa...

Till er alla: tack än en gång för alla gratulationer, det känns jättehärligt att bli så uppvaktad :)

Evas blogg sa...

Härligt med födelsedagar, dem ska man fira tycker jag!

Linda sa...

Eva: ja det är klart man ska, det gör vi alltid, mer eller mindre :)